John Deere Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei. Har fått et problem med en Zepto Laptop. Det virker som den ene partisjonen har blitt slettet på hardisken. Jeg får følgende feilmelding ved oppstart; (windows root)\ system32\hal.dll. Denne partisjonen inneholder dessverre en del verdifull data som jeg kunne tenkt meg å redde. Finnes det noe program som gjør dette? Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Easyrecovery er et genialt program til slikt men i verste fall må du gjenopprette data til en anne disk. Prøv dette om du får tak i det eller send meg en PM så kan jeg hjelpe deg videre, har drevet med datarecovery i mange år og har en del erfaring. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 http://www.kellys-korner-xp.com/xp_haldll_missing.htm Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Brukte nettop GetDataBack i dag for å redde 6,5 GB med mp3... Resultatet var tilfredsstillende (var ca 20 mp3's som var crappy etter de 968 mp3'ene som ble gjenopprettet) Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Er noen av disse programmene gratis? Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Begrensninger på GetDataBack om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå