Ostepølsa Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=54853 well, 10332 mb/s will be my best ever. Finally, cascade did the excellent job Sykt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Steike. Går bra unna med info da. Visste jo at dette måtte komme nå om dagen. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe, jeg syns overklokken i CPU-Z så ganske kjedelig ut, helt til jeg så at det var en FX-55 på 3,7GHz. (Hadde Intel i tankene av en eller annen grunn) Morsom og dritdyr hobby, og spesielt å måtte ha et lite minikjøleskap i tillegg til selve PCen i deler spredt utover det hele for å få startet opp. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 :!: hohoho, jeg får liskom 2k elns Steike ass..10k! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva er imponerende med 10k mb/s? Hadde vært billigere og hatt høyere ytelse med 2xOpteron og quad channel pc3200 ecc/reg minne Tenker webserveren vi har på jobben er grei å oppgradere når Amd får laget dual core... med quad channel pc3200 minne burde den ihvertfall ha nok minnebåndbredde Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Great Scott:p fy fa***noe så sjukt ass Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hva er imponerende med 10k mb/s? Hadde vært billigere og hatt høyere ytelse med 2xOpteron og quad channel pc3200 ecc/reg minne Tenker webserveren vi har på jobben er grei å oppgradere når Amd får laget dual core... med quad channel pc3200 minne burde den ihvertfall ha nok minnebåndbredde Nope, en FX-55 på over 3ghz knuser dual opteron 250, ikke glem at selve koden i programmet må skrives for å støtte opteron/dual-cpu. Samme gjelder dual-core. Endret 4. mars 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Har bare en ting å si: sinnsykt! Endret 4. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ok, min første reaksjon var WOW... men så kan man jo undre seg Hvor lenge må man egentlig vente før man får kjøpt maskiner av denne kaliberen på elkjøp? Og hva er egentlig nytten av det... ok, folk gjør mye rart bare for gøy sånn som å henge i kroker etter brystvortene osv. Men hva er poenget? Hva skal man bruke dette til? mener ikke å være kjip, jeg forstår det bare ikke Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ok, min første reaksjon var WOW... men så kan man jo undre seg Hvor lenge må man egentlig vente før man får kjøpt maskiner av denne kaliberen på elkjøp? Og hva er egentlig nytten av det... ok, folk gjør mye rart bare for gøy sånn som å henge i kroker etter brystvortene osv. Men hva er poenget? Hva skal man bruke dette til? mener ikke å være kjip, jeg forstår det bare ikke Bedre ytelse Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bedre ytelse Ytelse er vel og bra, vil gjerne ha mer ytelse selv, men kan noen fortelle meg hvilket prog som trenger mer enn 10000m/s??? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bedre ytelse Ytelse er vel og bra, vil gjerne ha mer ytelse selv, men kan noen fortelle meg hvilket prog som trenger mer enn 10000m/s??? nei men kjekt å brife med da Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Bedre ytelse Ytelse er vel og bra, vil gjerne ha mer ytelse selv, men kan noen fortelle meg hvilket prog som trenger mer enn 10000m/s??? altså, hva tror du går fortest av 6000 mb/s og 10000 mb/s ? Hvis du hadde hatt sjangsen til å velge begge deler, så tar man jo selvfølgelig 10k mb/s. Ingen programmer og spill lider av bedre ytelse, mer mb/s = bedre. Du skjønner det en gang Den klokken der var neppe 24/7 stabil uansett, men moro er det Endret 6. mars 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ok, min første reaksjon var WOW... men så kan man jo undre seg Hvor lenge må man egentlig vente før man får kjøpt maskiner av denne kaliberen på elkjøp? Og hva er egentlig nytten av det... ok, folk gjør mye rart bare for gøy sånn som å henge i kroker etter brystvortene osv. Men hva er poenget? Hva skal man bruke dette til? mener ikke å være kjip, jeg forstår det bare ikke Den eneste grunnen er at det er sabla gøy Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ikke menningen å være kverulant. ytelse = gøy, men ser ikke helt poenget i akurat 10k mb/s, men det er sikkert gøy for de som liker å bygge... men det er vel også hele nytten av det... gleden av å bygge.... Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ah Deilig. Men du vet: Man kan *aldri* få nok ytelse. Halvveis OT: Tenk hvor deilig det hadde vært å spillt i 1600x1200 med 16xAF og 4xAA uten å dippe under 100fps en eneste gang i noen spill. Da hadde det endelig vært nok ytelse for min del. Men slikt skjer bare i en perfekt verden... Jeg skulle veldig gjerne hatt 10.000MB/s og 3,7GHz Athlon 64 (Hvis den kunne vært 24/7 så klart ) Og tro meg, jeg skulle klart å utnytte hver eneste lille MHz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå