Deadringer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg har et lite problem! jeg får ikke installert både norton antivirus og norton internett security. nav er 2004 og nis er 2005. det kommer en medling da jeg skal installere nav at jeg ikke kan frodi jeg har en nyere verson inne(men det har jeg jo ikke, bare nis) og da jeg skal installere nis kommer det melding om at jeg må slette en eldere versjon jeg har, men jeg har da bare nav 2004. hvordan skal jeg fixe dette? er det nok med bare nis? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er du sikker på at ikke NAV2005 er innebygget i pakka NIS2005? Det har det vært i alle variantene jeg har sett iallfall. (Herre Jemini så mange som bruker Norton...) Bare å starte opp NIS2005 og se litt i menyene der det... Lenke til kommentar
svein5 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nis 2005 inneholder brannmur og virus program. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 ok, da får jeg prøve da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) ja, det fungerte fint! takk Endret 3. mars 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det er ganske logisk at NIS 2005 både inneholder både antivirus og brannmur da. siden at faktisk 2004 og 2003 versjonen faktisk gjorde det den også? men ja. hvis du prøver å installere 2005 versjonen først så prøver du å installere 2004 versjonen etter det så vil du jo få en melding om at en nyere versjon ligger på maskina fra før. sånn er det med all programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå