Gå til innhold

Hvor ekstrem kan du få en bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Lurer veldig på hvor ekstrem du kan få en bærbar pc. Da tenker jeg først og fremst på en bærbar pc som skal brukes til spill og tunge multimedieoppgaver.

Legg gjerne ut link til siden DU mener har den råeste maskinen pr. dags dato... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

damn, alienware er jo bedre enn MESTEPARTEN av de stasjonære. Er de basert på "dell-konseptet elller" (dvs at de ikke selger ifra annen forretning enn sin egen) eller er det mulig å kjøpe produkter fra andre steder? f.eks fra et firma i norge?

Lenke til kommentar

Med all respekt for mursteinsfabrikantene: Denne er det mest ekstreme jeg kan tenke meg nå:

XPScradle.jpg

Dell Inspiron XPS Gen 2. (Her i en ganske så cool "cradle" som lar deg justere skjermen opp i passe øyehøyde.

Med GeForce Go 6800 Ultra (12 pipelines, 450/550 core/minne), 17" skjerm på 1920x1200 punkter, Pentium M Dothan på opptil 2,13 GHz, opptil 2 gig DDR2 533 minne, alt sammen i en maskin på bare 3,9 kg.

Det er sikkert skrivebordserstattere på 6 kilo med 45 minutter batteritid som er raskere, men det er liksom ikke "bærbart" lenger.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...