spøkelset Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Lurer veldig på hvor ekstrem du kan få en bærbar pc. Da tenker jeg først og fremst på en bærbar pc som skal brukes til spill og tunge multimedieoppgaver. Legg gjerne ut link til siden DU mener har den råeste maskinen pr. dags dato... Lenke til kommentar
cocay Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Denne er jo litt kul da: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41781 Men no extrem er den kanskje ikke, den kan bli det vis du mekkern sammen selv... Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Alienware Det er ikke værre Endret 3. mars 2005 av SF2-Guile Lenke til kommentar
mr.mooo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 damn, alienware er jo bedre enn MESTEPARTEN av de stasjonære. Er de basert på "dell-konseptet elller" (dvs at de ikke selger ifra annen forretning enn sin egen) eller er det mulig å kjøpe produkter fra andre steder? f.eks fra et firma i norge? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis vi virkelig skal snakke om ekstreme maskiner, så må vi ikke glemme Zepto Getac. Det kan man vel si er laptoppenes svar på Hummer. Noen spillmaskin er den dog ikke. Litt dyr også, med pris fra kr 34868... (Måtte bare ta den med ) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Alienware Det er ikke værre Kan vel neppe kalle dette en bærbar. Den veier like mye som 3 bærbare tilsammen... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Med all respekt for mursteinsfabrikantene: Denne er det mest ekstreme jeg kan tenke meg nå: Dell Inspiron XPS Gen 2. (Her i en ganske så cool "cradle" som lar deg justere skjermen opp i passe øyehøyde. Med GeForce Go 6800 Ultra (12 pipelines, 450/550 core/minne), 17" skjerm på 1920x1200 punkter, Pentium M Dothan på opptil 2,13 GHz, opptil 2 gig DDR2 533 minne, alt sammen i en maskin på bare 3,9 kg. Det er sikkert skrivebordserstattere på 6 kilo med 45 minutter batteritid som er raskere, men det er liksom ikke "bærbart" lenger. Geir Endret 3. mars 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den så kul ut Tror nok jeg går for Dell, ja Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Vet ikke hvem som har laget den dokken, om det er Dell selv eller en tredje part. Den passser sikkert til din 9300 også! Geir Endret 4. mars 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå