Lanes Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva er forskjellen på *.avi og *.mpeg? Har lagt merke til at filmer i *.mpeg ofte er delt i to store filer som regel over 700MB, mens filmer i *.avi klarer seg med maks 700MB i en fil...da passer den også inn på en CD... Det gjør jo ikke *.mpeg filene.. Er det store kvalitetsforskjeller? Lenke til kommentar
hopless Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 mpeg på to cder er som regel video cd eller super video cd. Kvaliteten er litt dårligere enn divx/xvid men du kan til gjengjeld spille dem i flesteparten av dvd spillerne på markedet. Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Har klart å brenne en VCD en gang...og det ble med den ene gangen..siden har jeg valgt *.avi når jeg har hatt muligheten.. Hvilket program bruker man for å lage en VCD? Jeg brukte nero den ene gangen.. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Google...og du poster på helt feil sted. Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Takker for svar. Selv om jeg poster på: helt feil sted. Så fikk jeg likevel svar på spm. mine =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå