Thrillseeker Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei jeg har en 4x dvd-brenner som jeg, og jeg vil gjerne ha en ekstern dvd-brenner som jeg kan flytte rundt på siden vi har flere datamaskiner i huset. Det jeg tenkte på var om det ville fungert med et slikt type kabinett: icybox ? hadde kanskje vært en bedre løsning og bare spart litt mer og kjøpt denne Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Siden du allerede har en DVD-brenner, så er det jo like greit hvis du kjøper icybox? Hvis ikke, kan du "beholde" det gode utseende til icybox`en, og kjøpe en DVD-brenner sammen med kabinettet, så har du en brenner til å ha permanent i pc`en, eller du kan selge den. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ja det funker jo også. blir vel omtrent det samme om jeg kjøper lacie brennern Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, det blir jo det da. Tror at NEC ND-3520 skal være bra, vet ikke prisen på den akkuratt nå. (les: Gidder ikke å sjekke, litt må du jo finne ut selv. ) Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Da var det bestilt:) kom på 1400 for alt.. slang med en spindel med cd-r og dvd-r itillegg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå