ka1ser Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ja det lurer jeg på. Er det mulig? og hvordan? Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har ikke veldig peiling på open office, men jeg tror det skulle gå hvis dokumentet du har i word blir lagret som rich text format (.rtf) så tror jeg det skulle funke Lykke til Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ka1ser, du tuller ikke? du bare åpner, "just let go danielsan" Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 offtopic: modellmakt Skrevet 03/03/2005 : 20:08 ka1ser, du tuller ikke? du bare åpner, "just let go danielsan" Hva faen mener du med danielsan? ontopic: jeg er ganske sikker på at det er mulig ja, men det var vel egentli mest spørsmål om hvilket format jeg skulle lagre i ja Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ok, du kan lagre i doc eller rtf som du vil. det andre er bare en melding i tilfelle du ikke fikk åpnet dokumentet ved å velge "åpne" i openoffice. topic sier lite spesifikt om hva du ønsker å få svar på Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) http://no.openoffice.org/about-faq.html angående danielsan, du har kanskje ikke sett filmen "karate kid"? Endret 3. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg mener at emnet var rimelig greit å forstå.. menmen, takk for hjelpa Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Og hvis alt er mørkt og trist, og intet nytter. Husk; Vi har fortsatt notepad! Endret 3. mars 2005 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå