Midnight_walker Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 En liten update eller? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tydeligvis ikke, domp dama og se til & bli ferdi Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjæreste er det han sier, egentlig brukern all tida si, undercover i Babethread.. Neida, synes det er bra med dame (har det jo selv, og hu er kravstor! ) og se hvor mye jeg er på forumet? Tross i skole også.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Sorry GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGABUMP, men her så det litt dødt ut. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Årsak, men denne tråden har jeg aldri abonnert på? Feil i forumet eller? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Trodde jeg hadde skrivi her jeg og, menmen. Ble han ferdig, eller bare opptatt/giddaslaus ell hva skjedde? Ser ikke ut som han er ferdig .. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tenker han ga opp det prosjektet jeg. Så noe skrøpelige ut de metallplatene. Men ideen var god den, for alld del... Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Takker for de positive postene . Det gjør at en får lyst til jobbe Da var det tid for en liten update I dag ble de fleste delene til kabinettet kappet til. Men det kommer ikke update før på neste torsdag med mindre jeg begynner å kappe plexi eller lignende. Da vil det nok også komme bilder av delene slik de er nå, og litt under sveising. Dette er fordi vi skal på skidag med skolen, og det skal skolen til kameraten min også. tenkte jeg kunne legge ut bilder av hvordan det sånn ca. kommer til å se ut med hw inni. Kommer vel et par bilder når jeg får det nye skjermkortet jeg har bestillt 3783277[/snapback] DU MÅ!! si hvilken rad og seat du sitter på..hehe..DETTE ER VERDT Å SE sjukt rått.. Endret 6. februar 2006 av mekkern Lenke til kommentar
Radi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Drit fet idé da! Må se hvordan dette blir til slutt. Keep on the good work! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Synd tråden er et år gammel da... Spørs jo om gubben fortsatt er på HW.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Da det virker som dette prosjektet er lagt på is og gjemt langt ned i fryse, stenger vi tråden. Skulle trådstarter ta opp igjenn prosjektet er det bare å kontakte moderator for gjennåpning av tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg