Gå til innhold

Rammstein kabinett - Update 27.04

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare så du vet det, det er en luftværn hylse ;)

*Rettet*

Hvor stort blir kabinettet?

Tanken så ganske stor ut!

kabinettet blir ikke så velfig stort, og tanken blir gigantisk, så tror jeg må lage en liten ekstra tank som blir litt lettere og ta med på LAN osv.

Ser sikkert koooongefett ut med den hylsa som vanntank! :thumbup: ser ut som at du har nok kobber for en liten stund også ;)

Looking good :) tror dette kommer til å bli dritbra til slutt jeg

...maxtor :thumbdown:

Takk takk,Satser på at det blir bra, men er en del tentamener o.l. nå, så mange dager som gåt bort:S

se under

Word

Trådstarter: Nice!

Som sagt, kjøpte den disken på TG, siden jeg hadde penger, og så jeg ikke brukte de opp på noe unødvendig.

Takker :)

hvor holdt denne skrothandleren til? syntes du fikk det kobberet der ufattelig billig :) digg det da ;) stå på, liker dette ;)

Ja, var vel ca.5kg(?) kobber(kan veie når jeg kommer hjem), fikk det til ca. halv pris av det han vanligvis selger det for :D .

Skraphandleren ligger i Bærum, kart og telefon her. skraphandleren ligger inne på omerådet til søppelplassen(pettersen heter han)

Takk

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Nå er det på tide med en update vel? ;)

Var syk på manda, og da skulle jeg ha engelsk tentamen. Det førte til at jeg måtte ta den i går, og da fikk jeg ikke dratt til han med hengslene, og tror ikke noe mer ble gjort.

Fri på torsdag, fredag, og på tirsdag har jeg matte tentamen, så får se om det blir update. Skal prøve å gi han hengslene og kamera så han får tatt noen bilder. Har plexien hjemme, men kan ikke begynne å skjære ut før jeg vet de ferdige målene på kabinettet.

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Beklager mitt lange fravær fra HW.no :roll: . jeg begynnte å spille WoW, som tok mye av min tid, og i senere tid har jeg fått meg kjæreste, som også okkuperer en del av hverdagen.

Jeg har ikke kommet lengre enn det dere har fått sett. Kabinettet står fortsatt på min kamerat sin skolen, og jeg skal forhåpentligvis fortsette med det nå til høsten :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...