Gå til innhold

Rammstein kabinett - Update 27.04


Anbefalte innlegg

Takker for alle de positive innleggene :love:

 

ok, ok, liten skriftlig update da :p

 

Nå er da alle hullene til hengslene borret, hengsler kjøpt inn, og vi har skruer, men ikke muttere. Hvis de har store nok pop-nagler, tror jeg at det blir det, hvis ikke går jeg til innkjøp av maskinskruer(slike, eller slike). på tirsdag skal jeg forhåpentligvis få hjulpet til, og tatt masse bilder. Da begynner vi antakeligvis på "R"en

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du kommet noe lengre eller?

ja, lurer jeg også på :hmm:

Ja, det kommer update senere i dag. Har blitt litt mye wow i det siste :whistle: (måtte bli lvl 40^^). Ligger bilder hjemme av hengslene på, og kommer bilder av bunnplaten. Nå har alle delene jeg bestillte kommet, men fikk det dobbelte:S, så må sende tilbake det ekstra settet jeg fikk...

Lenke til kommentar

Da var det dags for update igjen :)

 

Fra tirsdag:

På tirsdag ble det borret hull til hengslene og henglsne er nå festet, men vet ikke helt om jeg skal ha hengslene der, fordi det blir så stor glippe at kabinettet blir skeivt :(

 

Bilder :D :

IM000322Custom.jpg

IM000320Custom.jpg

IM000323Custom.jpg

IM000324Custom.jpg

som dere ser, så er det en gasnke stor glippe som gjør at kabinettet ikke passer sammen på den andre siden hvor det skal være en lås av noe slag. Jeg får se hvordan der blir frenover, men tror at jeg kommer til å lage noen vinkler og erstatte hengslene med de. Skruene/boltene som er der nå er bare midlertidige..

 

 

Som jeg sa, så kom delene jeg bestillte, på onsdag. Her har vi bilder :wee:

IM000338Custom.jpg

IM000339Custom.jpg

alt som skal inn(-strømfors. og kanskje vannkjøling etter hvert.

IM000343Custom.jpg

IM000340Custom.jpg

IM000342Custom.jpg

IM000341Custom.jpg

IM000344Custom.jpg

 

En av maskinen vi bruker til å kappe platene med har blitt ødelagt, og er da ute av drift en stund. Dette gjør at vi ikke kan starte på "R"en før den blir reparert. Jeg har noen kobberblokker liggende, som jeg skal tegne opp mønster til, og kanskje frese ut i neste uke, så da trenger jeg bare plexi+pusse papir så har jeg komplett vannkj.(-tank) :w00t: .

 

Kommer flere bilder ca i 3 tiden, så stay tuned :p

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
hva med å putte hengslene på utsiden av kabinettet.. da kan du vel ha de samme hullene men platene vil være intill hverandre.

 

har du ryddet rommet eller? :p

Smarting du :p , men hengslene passet ikke på utsiden av kabinettet i samme hullene, så må kjøpe nye some jeg kan borre hull i og feste.

 

ryddet, er alltid ryddig på rommet mitt :innocent:

 

 

Blir ikke det her litt upraktisk da?

balanse å greier...

Vet ikke helt, det får jeg se når jeg kommer så langt at jeg kan sette kabinettet sammen uten at det faller til hver sin side :)

 

Ser bra ut dette!

Er ikke så ofte jeg har kjøpt ganske(nesten helt) moderne Hw, så jeg er kjempe glad i den :love::D

 

Ser fint ut dette ja, litt kjipt med den glippen ja :no: Stå på :thumbup:

som sagt, så blir det vel til at jeg setter nye hengsler på utsiden istedenfor. Takk :)

 

Det er så gøy med ny hw!!

:D

 

Var tid for en liten update, men ikke så mye om kabinettet denne gangen, nå er det om vannkjøling :w00t:

 

var hos skraphandleren på fredag, og kjøpte meg en god mengde med kobber, så nå har jeg i bøtter og spann :wee: . Nå må jeg bare finne målene til blokken, og mønsteret, så blir det skjært ut, og frest :w00t:

 

DSCN0054Custom.jpg

DSCN0053Custom.jpg

DSCN0056Custom.jpg

DSCN0055Custom.jpg

 

for de fleste delene der betalte jeg bare kr50 :!:

 

på tirsdagen som var ble ikke gjort noen ting, bortsett fra å skru av hengslene igjen. han hadde laget bakplate, men siden hengslene blir på utsiden, blir den da feil

 

DSCN0073Custom.jpg

 

på tirsdag(?) var jeg hos skrap handleren igjen, for å hente en kandidat til vanntanken min

DSCN0074Custom.jpg

DSCN0075Custom.jpg

DSCN0076Custom.jpg

flsken som ligger ved siden av er en 1.5(!) liters flaske. sier vel litt om størrelsen. det er en luftværns hylse(kilde: gunz). Jeg så denne skjønheten når jeg var der på fredag, og bad han holde den av for meg, og jeg fikk denne også for bare 50kr! planen er at jeg skal skjære av toppen på en 1.5l flaske, og plasere der hvor kulen har vært. Deretter, skal jeg ta noe sparkel, og tette og pusse så den blir fin og rund, og til slutt, skal jeg lakke den. Da blir den seende ut som en kule, og det blir påfylling i toppen hvor korken da kommer til å være.

 

vet ikke om jeg får dratt bort i morgen pga. naturfags prøve :thumbdown: , men får se hva det blir til.

 

dett var dett for idag :p

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...