Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Nå har jeg fått meg IP telefon, men jeg har et problem! Jeg bruker DC++ ganske mye så jeg tar egentlig hele båndbredden derifra.. Men så tar IP telefonen opptil 90 kb\s. Så når jeg sitter og laster ned for fullt på DC++ så skurrer det fælt i telefonen eller det går så vidt ann å snakke med den i andre enden av røret. Så jeg lurer på om det er et program som kan stille ned "download" speeden prosentvis eller i kb\s? Takker hjertelig for svar Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) NetLimiter duger vel til det. Last ned på Download.com Endret 3. mars 2005 av morra Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Takker så mye... skal prøve dette Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 dårlig iptlf du hadde da innbilte meg at de fleste hadde det slik at iptlf var pri 1 forran surfing og dermed skulle sørge for høy kvalitet på linja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Nå har jeg fått meg IP telefon, men jeg har et problem! Jeg bruker DC++ ganske mye så jeg tar egentlig hele båndbredden derifra.. Men så tar IP telefonen opptil 90 kb\s. Så når jeg sitter og laster ned for fullt på DC++ så skurrer det fælt i telefonen eller det går så vidt ann å snakke med den i andre enden av røret. Så jeg lurer på om det er et program som kan stille ned "download" speeden prosentvis eller i kb\s? Takker hjertelig for svar 90 kpbs? Hva i hule er det de iptelefonene bruker båndbredden til? Skal jo ikke ha noen konsertoverføring heller akkurat. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå