Blakken Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Er det bare meg som synes dette forumet er seriøst treigt.. Tror milten min sprekker snart her jeg sitter. Vedder en 5emmer på at moderators mener denne whineposten er plassert på feil side Edit: Og kan noen forklarer meg hvorfor man må ha 3 ord i en topic for å poste? Noen som kjeder seg seriøst her? Endret 3. mars 2005 av Blakken Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 du må ha 3 ord for at topicen skal få en mening, ikke sånn som "skjermkort", så ferdig, men heller "jeg skal ha nytt skjermkort, spilling, 2-3k" eller noe. FOrklarende. Synes btw. at forumet er treigt jeg og. *poste i snart stengt post (håper jeg)* Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Tråden flyttes til "tilbakemeldinger om forumet". Grunnen til at vi har en tre-ords-regel er for å sikre oss om at emnefeltene får et forklarende innhold. Vi er klar over at forumet er tregt, og drift er på saken. Mer om dette her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=374416 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg