lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Noob'en slår til igjen! Neida.. Altså, er littegranne usikker på hva benchmarks er.. Etter hva jeg har lest og sånt vil jeg tro at det ytelsestester? Synes det burde være en sticky-guide om det! Forslag til den med tid og vilje.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det stemmer at det er ytelsetester Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er ytelsestester av systemet ditt. Finnes mange forskjellige programmer som tester enten alt eller ulike komponenter av hardwaren din. 3dMark er et program for oss gamere. Jo høyere score jo høyere innstillinger kan man bruke i spill. Flere benchmark tråder her og da kan folk sammenligne sine egne systemer med andres. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 OK, takk for alle svar! Noen tips til slike programmer? Ikke det at jeg forventer noe pent resultat.. Har satsa pengene på casemodding, ikke HW.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå