Passasjer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Noen som har hørt om denne? Det er en 1600 DPI mus fra TerraTec, de samme som lagde (floppene?) Viper og Mamba. Endret 3. mars 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Den har uansett bare 3 knapper inkl. klikk av hjulet. Jeg må ha minst én tommelknapp. Litt MX300-aktig (ellerno sånn) design på den. Men kult å se at andre enn Microsoft, Logitech og Razer lager avanserte mus. Edit: er det Terratec som lager Razer-musene enda? Ser de laget "Terratec Razer Boomslang 2100" iallfall. Men under min Razer DB står det ikke noe om TerraTec. Endret 3. mars 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg er også litt usikker op om TerraTec fortsatt lager Razer-mus. Jeg tror de lagde noen av Boomslang og Boomer-musene, men tror ikke de har noe med de optiske å gjøre. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hadde TerraTec Boomslang 2100, verste jeg har vært borti noensinne bortsett fra Trust. Skal litt til for at jeg i det hele tatt vurderer Terratec igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå