Gå til innhold

Nintendo DS og PSP noen spørsmål om USA releasene?

radivx

Anbefalte innlegg

Hei har et par spørsmål.

Er begge konsollene "sonefrie"? (Er 99% sikker på at DS er sonefri)

Har hørt at filmene til PSP skal være sonebelagte, men ikke spillene stemmer dette?

Vet noen om strømadapterene som følger med er 240V kompatible?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har et par spørsmål.

Er begge konsollene "sonefrie"? (Er 99% sikker på at DS er sonefri)

Har hørt at filmene til PSP skal være sonebelagte, men ikke spillene stemmer dette?

Vet noen om strømadapterene som følger med er 240V kompatible?

Ja, alle spillene til PSP og DS er sonefri, men ikke filmene til PSP. Jeg har en japansk PSP, men bruker likevel strømadapteren som fulgte med. Det er bare å bytte ut kabelen som går i veggen, med samme type som en bruker i f.eks. CD-spillere. Helt standard strømledning til de fleste stereoanlegg. Er dessverre ikke helt sikker på hva disse heter, men du vet kanskje hva jeg mener? :-)

Lenke til kommentar

Ja, alle spillene til PSP og DS er sonefri, men ikke filmene til PSP. Jeg har en japansk PSP, men bruker likevel strømadapteren som fulgte med. Det er bare å bytte ut kabelen som går i veggen, med samme type som en bruker i f.eks. CD-spillere. Helt standard strømledning til de fleste stereoanlegg. Er dessverre ikke helt sikker på hva disse heter, men du vet kanskje hva jeg mener? :-)

Hvor mye skal du ha for PSPèn din? :p

Lenke til kommentar

PSP filmer er jo ikke så veldig interessant.... I USA/JApan er det uansett billigere for PSP enn i Norge... Skal reise dertil snart, derfor tenkte jeg på å importere en PSP eller DS.

Takk for svar. Kan du fortelle litt om spillene til PSP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...