Gå til innhold

Vakker kombinasjon, eller?

Anbefalte innlegg

Så på litt Lian Li kabinetter osv på microplex i dag og vurderer noe jeg tror hadde blitt en vakker kombinasjon.

Dette kabinettet:

Lian Li PC6277B

Sammen med denne strømforsyningen:

bZerk 500W

Men det som slår meg er at i forhold til strømforsyningen blir jo alle knappene opp ned hvis vifta skal passe der...?

Og hvilken vannkjøling anbefaler dere til dette oppsettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det som slår meg er at i forhold til strømforsyningen blir jo alle knappene opp ned hvis vifta skal passe der...?

Og hvilken vannkjøling anbefaler dere til dette oppsettet?

den gjør jo ikke det... vis du ikke vet det, så er det 2 hull i toppen av kabinettet... 1 til psu, og en til en radiator...

bare lagd plass til en enkelt-radiator, men det kan skjæres hull i toppen til 2..?

og plass til en enkel rett over HK (der en 120mm vifte sitter for øyeblikket).

ellers kan man alltids skjære hull i bunn for en dobbelradiator..

tenkte meg egentlig et slikt kabinett selv..

Lenke til kommentar

Hadde faktisk denne kombinasjonen tidligere :) Men bytta ut bZerk PSU'en med en MIST 500w, og angrer ikke! Den er mye stillere enn bZerk'en!

Ang. bZerk'en i et 6277 kabinett, så er bZerk'en litt lengre enn ATX standard. Det fører til at 120mm vifta blir plassert veldig langt inn i kabinettet. 1/3 av viftearealet forsvinner under kabinettet øverst. Altså får ikke PSU'en til og suge inn maksimalt med friskluft. I tillegg lyser det blått opp i filteret på toppen i kabinettet, noe jeg synes ble litt rart..

Anbefaler virkelig heller og gå for MIST 500W PSU'en. Den er mye stillere, er mer stabil, tar mindre plass (slik at det evt. er mer plass til overs til en stooor radiator) samt at den har PCIe strømkontakt og 4stk SATA kontakter (bZerk har bare 2).

Men for all del, bZerk er selvsagt en kjempebra PSU i forhold til prisen! Men for meg er støy viktig, og jeg synes den støya endel i forhold til MIST'en iallefall.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...