ADT Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Heisann, etter noen timer på maskina begynner sortfargen i bildet å bli grønt! Ekstremt irriterende i både spill og Windows. Av og til når jeg slår skjermen raskt av og på, forsvinner det. Men som oftest må skjermen være avslått en god stund før det er borte. Noen som vet hva jeg kan gjøre, eller er skjermen ødelagt ? Alle svar settes stor pris på (Innlegget er laget for en venn, så om jeg ikke svarer på spørsmål med en gang, er det fordi jeg må spørre ham først) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 akkurat det samme hendte med en kamerat sin 8 år gamle pc skjerm. Men det var etter den hadde stått ute som dj-pc i en sommerfest. Han hadde en CRT-skjerm så jeg regner med at du har det samme. Hans ble ihvertfall aldri helt bra igjen...den forble med grønnskjær på alt....regner med det er ett av fargerørene i crt'en som har blitt deffekt. Ville tro at skjermen din er søppel nå ja, men jeg er ikke sikker...er ingen ekspert jeg da! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Er kun sortfargen det skjer med, og den er helt fin i en time eller to... Det er i tillegg LCD, så det er nok ikke noe rør-greier.... Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå