lie Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) At det tar litt tid før man kommer gjennom må man nesten vente seg, i hvertfall hvis man ringer midt på dagen eller kvelden når alle andre ringer. Det er i hvert fall bare lokaltakst for å ringe NGT, imotsetning til visse andre supporter som tar 4-5kr minuttet... Kjekt med Telio ip telefon. Ringer gratis til alle lokal takst. Edit : Glem det, hvis ikke linja fungerer, kan man ikke bruke ip telefon. *flause så langt det rekker* Endret 23. mars 2005 av lie Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hadde det ikke vært for at det eneste alternativet er de som bygger hovedkontor til 700 millioner, hadde vi nok byttet nettleverandør for lengst. Bygger dere nye kontorer nå igjen, får håpe dere blir der i mer enn ett halvt år slik det var på skøyen. Det er ikke ofte byggene vi bygger blir brukt korteren enn bygge tiden Men det er godt å vite at dere faktisk har fått leid ut deler av det igjen. Kjipt å betale husleie for i årevis uten å bruke det. Har selv NGT, og venter egentlig på når problemene skal starte, snart hatt dem i 2 hele måneder. Hadde det ikke vært for at Telenor krever telefon for å ha linje, så hadde jeg valgt dem, selv om de er billigere. De er lette å ha med å gjøre i de tilfellene vi har hatt noe på dem, og de har faktisk ringt for å lure på om vi ville ha rabatter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) En liten hyggelig gledeshistorie fra NGT da. For en liten stund siden hadde jeg siviltjeneste på Dyrebeskyttelsens hovedkontor i Oslo. Faktisk etter jeg sluttet der, ble jeg bedt om å oppgradere hele maskinparken, opprette nettverk og skaffe bredbånd for best mulig pris. Hadde selv hatt NGT en stund og var veldig fornøyd med pris-ytelse. Det viste seg imidlertid at organiserte foretak må bestille bedriftsabbonnement som ihvertfall på den tiden kostet mye mer enn vanlig privatabbonnement. Men da de fikk høre at vi er en såkalt "ideell organisasjon", også kalt "Non-profit organization" på godt norsk, så kom de med ett forslag. Hvis en av personene på kontoret sto som "ansvarlig" for abbonnementet, kunne vi få det til privatpris. Er ikke mange firma som går med på å gi bort noe billig, sånn helt uten videre. Det skal NGT ha takk for. EDIT : Har hatt NGT i mange år nå. Kan ikke huske noe nedetid, men ved en anledning gikk utenlandstrafikken veldig tregt. Sendte mail til kundeservice angående noe mailproblemer for noen få måneder siden, og fikk svar få timer senere. Har ellers aldri hatt problemer, linjen og utstyret er dønn stabilt, får litt mer enn jeg skal ha i fart, og er fornøyd med prisen i forhold til kvalitet og ytelse. Endret 23. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Jome Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Nok en NGT hetsetråd Nå er det vel ikke så mye NGT hetsing, det er vel helst NGT som hetser med en altfor stor andel av kundene sine. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå er det vel ikke så mye NGT hetsing, det er vel helst NGT som hetser med en altfor stor andel av kundene sine. Det er vel litt begge deler, men alle har fått med seg at kundeservicen til NGT suger, ergo er det ikke nødvendig med ørten slike tråder her på forumet. Noen kan heller lage en tråd når den evt har bedret seg Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det er vel litt begge deler, men alle har fått med seg at kundeservicen til NGT suger, ergo er det ikke nødvendig med ørten slike tråder her på forumet. Folk har lett for å glemme. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Oppdatering fra tråd-starter: Etter 6 uker med rot, kødd, trusler... vel, så langt gikk det ikke... :!: Har NGT endelig satt opp farten til ansèelige 3264/640, og lovet å fjerne dobbeltfaktureringen for linjen vi ikke fikk.. Bare rart at slikt skal ta 15 telefoner til 10 forskjellige kundebehandlere, personlig oppmøte, etc.. Tydelig at det er UTROLIG stor forskjell på kundebehandlerne NGT har leid inn.. Kundebehandler 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: "Hva, nå er jeg ikke helt med, det har ikke jeg oversikt over, jeg har nok dessverre ikke myndighet til dette, sjefen min sier.., det vil bli oversendt HPC avdelingen og så vil det muligens skje noe, den mailen kan ikke jeg se å ha fått, prøv igjen senere, vi skal se på saken, etc." Kundebehandler 10: "Jepp, et lite trykk her, og NÅ har du Delta 3200, faktureringen skal vi ordne så du slipper å betale dobbelt opp. Studentpris, 499 i måneden." Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Her har jeg skrevet litt om mine erfaringer om NGT : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395307&hl= Venter enda.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå