DreamTheater Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt kabinett, og har sett på dette. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24765 hva synes dere? jeg har sett en film om dette kabinette og det er veldig fasinerende. Jeg skal prøve å finne den filmen igjen så jeg kan vise dere den. Men gi meg gjerne noen synspunkt. Endret 4. mars 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Mitt neste kabinettvalg blir ett Thermaltake SOPRANO http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=46541. Det jeg også ser etter er vifteplassene hvor store eller mange vifter det er plass til i front, bak eventuelt i sidedøren. Men så ganske kult ut den du så på og. Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Her er et bedre bilde av avkjølings systemet til det kabinette: http://www.silentpcreview.com/article216-page2.html Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis man får det til å gå sånn som bildet viser er det jo en utmerket løsning! Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Det jo sånn det skal funke. som sagt det er et supert kabinett. Og det er billig, jeg kan ikke si at det er så veldig dyrt pluss at du får med strømforsyning. Det som er ganske rått er at du har strømforsyninga foran, sammen med et eget rom for harddisk, som skal gjøre at harddisken ikke bråker. Endret 4. mars 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har hørt masse rykter om at det skal være VELDIG varmt! Men pent er det jo Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg vil ha det kabinettet! Det var sykt nice!! Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Dere burde også se alle sidene om dette kabinette Her. Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 [ Har hørt masse rykter om at det skal være VELDIG varmt! Men pent er det jo wink.gif] Har du egentlig sett på linken jeg sendte ut, kameraten min har det kabinette og det er ikke varmt, et idiotisk rykte spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ser jo sykt nice ut da men det er jo mistenkelig billig da.... Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ser jo sykt nice ut da men det er jo mistenkelig billig da.... Det var nettopp det jeg også reagerte på... Det kabinettet kan jo være noe skikkelig dritt også, når man ser på prisen. Og det var med PSU... Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Det var bare e forslag, jeg skal kjøpe det snart. Jeg kan jo si mer da. Endret 4. mars 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det erjo mange bra kabinett som er billige da, til og med, med strømfosyning.. Jeg har ikke noe imot at det er så billig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Utrolig pent og utrolig stille! Ser forøvrig ut som et high-tec kjøleskap da.. Hehe, er vel kanskje ikke et minus det? Hadde likt å sett "Aluminium" istedenfor "Stål".. Litt få brønner til å være miditower, men stillheten tar igjen for det! Greit med vifteplasser og uttak for alt mulig piss i front! Liker det jeg.. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kritikk....det så ut som om det ble j*vli varmt inni der....HVIS man da ikke får lufta til å gå som på bildet...noen jeg betviler VELDIG sterkt. Designet så jo ellers rent og pent ut. Pris vs. kvalitet? ---> 715kr Kun 2 5'25 i front er for lite....minimum 4! Det så overall ganske sammentrykt ut inni der....uten å ha lest noen tester eller hørt argumenter... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 tror du skal være forsiktig med Thermaltake sine billig-kabinetter. tynt blikk (spesielt aluminiummen som er 0.8mm) døtter du i noen kronestykker ekstra så får du skikkelig kabinett med rikelig med plass og stiv kvalitet. har nettopp fått meg Kandalf og dette er bare krem alla creme. Til tross for hva folk sier her så tror eg få eller ingen snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå