jumbo280772 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hallo, har et problem med at nedlastningshastinheten på bredbåndlinjen min er så frykteli lav. har tatt sånne diverse tester på nettet for å sjekke hastigheten på linjen min (for alltid et sted mellom 300-650kbps), har en linje fra tafjord mimer på 1200/448. Routeren er av merket zyxel prestige 650r-t3. håper på hjelp PS: opplastningenhastigheten stemmer hver gang jeg tester den. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Laster du ned noe annet samtidig som du tar testene? Husk at 1200 er maks. hastighet, ikke konstant hastighet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Om du ikek har sagt ifra til ISP'en din om problemet, så gjør det. Mange kunder kan ikke bare automatisk få den hastigheten som er bestillt. Slik virker det ikke. Det er ikke mulig å si med noe grad av sikkerhet hvor fort bredbånd man kan levere til en husstand før man faktisk har prøvd. Så ring din ISP, og be deg sjekke sammen med deg på telefon hvor mye linjen klarer å bære i overføringshastighet. Ofte kan instillinger forandres på for å omgå støyproblemer på linjen osv. -Stigma Lenke til kommentar
lord panzer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 lyser det i kjøleskapet når døra er lukket? jeg har prøvd å sette inn et kamera som tok bilder vert halve minutt, og da var det lys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå