ToppDogg Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hallo, eg har ett lite problem med og velge hva kabinett jeg skal kjøpe meg... Sitter på ett gammelt Aopen, ikke noe særlig stas. Derfor lurte eg på hva dere syns om Thermaltake SOPRANO og Lian Li Miditower liksom, for og imot kabinettene, om dere skjønner. Hva for et eg bør velge, kabinettet skal ikke dras med så mye på lan, men skal dra på noen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Lager en pluss/minus liste jeg.. Thermaltake: + Futuristisk & kult kabinett med vindu + USB & Lyd-uttak i toppen! Kanskje litt minus med plasseringa og..? + Lett å montere harddisk og såntno + Kjent merke, derfor: Masse ekstra! - Ferdigmoddet - 90mm vifte.. =/ Litt unormal dimensjon! - Tungt.. 9,6 kg og et Lian Li FULLtower veier bare 8kg.. - Billigmekk! Stålchassi med plastfront.. =/ (Det blir man fort arg over..) -/+ Dør? Lian Li: + Beste kvaliteten! + Anodisert aluminium + USB & Lyd-uttak! Plassering i front + Lett + 2 stk. 120mm på bare 16dB - Bra! + Utrolig stilrent - Litt kjedelig og sært? - Ikke noe vindu medfølger -/+ Ingen dør? Hjalp det litt? Personlig: Lian Li! Det er tingen.. Har selv Lian Li Fulltower.. Har aldri sett maken til kvalitet! Endret 3. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 - Ferdigmoddet må ikke være et minus da. og det er jo så vidt modda(satt inn vindu) men er enig i at lian li har best kvalitet men kanskje er det ikke så viktig å ha et kabinett som tåler å bli kasta ut av en bil i 200kmt heller selv ville jeg valgt SOPRANO forde jeg synes det er mye finere en lian li kassa men samken er som baken vet du. Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 takk brainbug90, den hjalp ganske mye på du Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hadde uten tvil valgt Lian Li kabinettet! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hadde uten tvil valgt Lian Li kabinettet! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 LIAN LI! har ett thermaltake kabinett liggende, bajs. Jeg bare venter på sølv puss o.s.v + 600,800 + 1200 pussepapir. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lian Li. Det har mer klasse enn Thermaltake'en Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Lian Li. Det har mer klasse enn Thermaltake'en Word! + 2x120mm vifter bråker nesten ikke. Har aldri hatt sansen for TT men synes Armor-modellen er RÅ! Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Heihei Gutta! Jeg veit at alle her syns at Lian Li er det beste, men da vil jeg si "Det er baaare tull". Har selv et Thermaltake Shark kabinett og er meget fornøyd... Nesten skrueløst og veldig bra kvalitet på alt! Har satt in plexiglass på nettingen i siden og det funker fett! Derfor vil jeg si at du skal kjøpe Thermaltake Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I den prisklassen er det nesten hipp som happ.. les litt og studer kabinettene for å finne det som tilfredstiller din løsning best. Begge de kabinettene der er like dårlige hvor kun designen skiller dem. se hvordan dem er byuggd opp og gjør deg en mening basert på det. Noen liker gammeldagse firkanta bokser, noen liker litt stæsj i pc'en. her er det du som er sjefen Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lager en pluss/minus liste jeg.. Thermaltake: .... - 90mm vifte.. =/ Litt unormal dimensjon! ... Lian Li: ... + Anodisert aluminium ... Thermaltake Soprano har vel 120mm vifter i front og bak? Front(intake): 120x120x25 mm, 1400rpm, 21dBA Rear(exhaust): 120x120x25 mm, 1400rpm, 21dBA Side(intake): 90x90x25 mm,1800rpm, 21dBA. Hva er bedre med aluminium, er det bare vekt? Lurer litt på et av disse kabinettene jeg også, synes det lian li ser litt døvt ut, og microplex har heller ikke vindu til dette på lager nå... Heller derfor litt mot Soprano kabinettet. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 billigaluminiums kabinetter har veldig tynne plater.. og kassa blir billig og fæl. LianLi bruker skikkelige alu-plater i sine dyreste kabinetter. har ikke kjennskap til Thermaltake sitt forbruk av aluminium på dyrere kabinetter Fordelen er jo at kabinettet leder varmen vekk.. tar du på et aluminiums kabinett kjenner du at det holder samme temperaturen ca som kabinettet er innvendig dersom dette er varmere enn stua da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå