dTd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er snart 17.... men jeg vil nok snart få disposisjon eller hva det het... så jeg har vel rett til å eie våpen da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er snart 17.... men jeg vil nok snart få disposisjon eller hva det het... så jeg har vel rett til å eie våpen da? 6266707[/snapback] Ehm.. er vel 18 år på våpen uansett!? Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 For å få dispensasjon må du være medlem i en klubb som er medlem i NASF (Norges Airsoft Forbund) Der må du være medlem i 6 mnd. også hvis du har oppført deg ordentlig vil medlemmene i den klubben du er medlem i gå god for deg. Da må du underskrive en avtale med sjefen for NASF sammen med foreldrene dine, også har du lov til å eie våpen, ikke før det. Men foreldrene dine kan kjøpe våpenet nå, og du kan bruke det under deres oppsyn, men bare på privat eiendom. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Går seriøst de fleste klubbene så høyt opp i det der? Altså jeg må egentlig ha verge, men det hender at jeg også får lov til å gå litt for meg selv og ikke 1m unna han/hun.. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 EvenruD : Hvis de kjenner deg, og vet hvordan du er, så er ikke det nødvendig. Altså hvis du har vært på, la oss si 5 spill, og oppført deg eksemplarisk, så får du nok litt mer frihet, og kan nok slippe å spille med vergen. Så nei, det er ikke så nøye, men i begynnelsen så. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 EvenruD : Hvis de kjenner deg, og vet hvordan du er, så er ikke det nødvendig. Altså hvis du har vært på, la oss si 5 spill, og oppført deg eksemplarisk, så får du nok litt mer frihet, og kan nok slippe å spille med vergen. Så nei, det er ikke så nøye, men i begynnelsen så. 6266871[/snapback] Ja.. jeg har vært medlem i et år nå... måtte ha verge de to første gangene elns da Men jeg har også våpna liggendes på rommet, ser ikke helt vitsen med å låse de inn Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg spiller med verge, men han trenger ikke være 1 meter fra meg. Jeg er bare bundet til at han _må_ være med om jeg skal spille. EDIT: Mitt er låst opp for å bevise at vi kan være lovlydige til NASF, men det hjalp godt lite... jævlene. Er uansett 18 om under en måned da. Endret 8. juni 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg spiller med verge, men han trenger ikke være 1 meter fra meg. Jeg er bare bundet til at han _må_ være med om jeg skal spille. EDIT: Mitt er låst opp for å bevise at vi kan være lovlydige til NASF, men det hjalp godt lite... jævlene. Er uansett 18 om under en måned da. 6267327[/snapback] Kommer de hjem til deg og sjekker at du har våpna innelåst? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, nei. Det er låst opp hos klubblederen, og vi håpet Kristoffer i RAS (NASF styremedlem) ville ta seg et besøk hos han og sjekke. De har gjort det til sitt hellige oppdrag å ikke stole på oss skjønner dere. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Selger min m15a4 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=26085802 Hva tror dere jeg kan få for den? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hvem vet på qxl er det ville vesten kan gå for 6000 hvis en 15åring med comf penger vil ha den Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Da skal han ha flaks. For meg virker det som de fleste som handler på QXL er ute etter "NYHETT KANON SOFTGUN B&T MP5 SD3" til 2,- eller lignende. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er stortsett bare mindreårige snørrunger som kjøper der, så er ikke så bra sted å selge dyre, luksus-airsoft våpen. Du som prøvde å selge M15a4 Carbine der Seppe? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 men er det ingen som har lyst å fortelle meg vilket våpen skyter lengst og rettest av classic army m14a4 tactical carabine og G36C? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) ca. like langt Endret 8. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 men er det ingen som har lyst å fortelle meg vilket våpen skyter lengst og rettest av classic army m14a4 tactical carabine og G36C? 6269206[/snapback] G36en er lovely da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tja den er veldig kort og klumpete da Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er stortsett bare mindreårige snørrunger som kjøper der, så er ikke så bra sted å selge dyre, luksus-airsoft våpen. Du som prøvde å selge M15a4 Carbine der Seppe? 6269013[/snapback] Ja, og det greide jeg. Jeg vil bare opplyse om at jeg fikk den til å fungere 100% igjen etter hopup-problemet mitt, så jeg har ikke svindlet noen. Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvor mye fikk du for den? Så du hadde laget en post på Arnies. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tja den er veldig kort og klumpete da 6269676[/snapback] klumpete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå