Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få dispensasjon må du være medlem i en klubb som er medlem i NASF (Norges Airsoft Forbund) Der må du være medlem i 6 mnd. også hvis du har oppført deg ordentlig vil medlemmene i den klubben du er medlem i gå god for deg. Da må du underskrive en avtale med sjefen for NASF sammen med foreldrene dine, også har du lov til å eie våpen, ikke før det. Men foreldrene dine kan kjøpe våpenet nå, og du kan bruke det under deres oppsyn, men bare på privat eiendom.

Lenke til kommentar

EvenruD :

 

Hvis de kjenner deg, og vet hvordan du er, så er ikke det nødvendig. Altså hvis du har vært på, la oss si 5 spill, og oppført deg eksemplarisk, så får du nok litt mer frihet, og kan nok slippe å spille med vergen. Så nei, det er ikke så nøye, men i begynnelsen så. ;)

Lenke til kommentar
EvenruD :

 

Hvis de kjenner deg, og vet hvordan du er, så er ikke det nødvendig. Altså hvis du har vært på, la oss si 5 spill, og oppført deg eksemplarisk, så får du nok litt mer frihet, og kan nok slippe å spille med vergen.  Så nei, det er ikke så nøye, men i begynnelsen så. ;)

6266871[/snapback]

 

Ja.. jeg har vært medlem i et år nå... måtte ha verge de to første gangene elns da :yes:

Men jeg har også våpna liggendes på rommet, ser ikke helt vitsen med å låse de inn :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg spiller med verge, men han trenger ikke være 1 meter fra meg. Jeg er bare bundet til at han _må_ være med om jeg skal spille.

 

EDIT: Mitt er låst opp for å bevise at vi kan være lovlydige til NASF, men det hjalp godt lite... jævlene. Er uansett 18 om under en måned da.

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Jeg spiller med verge, men han trenger ikke være 1 meter fra meg. Jeg er bare bundet til at han _må_ være med om jeg skal spille.

 

EDIT: Mitt er låst opp for å bevise at vi kan være lovlydige til NASF, men det hjalp godt lite... jævlene. Er uansett 18 om under en måned da.

6267327[/snapback]

 

Kommer de hjem til deg og sjekker at du har våpna innelåst?

Lenke til kommentar
Er stortsett bare mindreårige snørrunger som kjøper der, så er ikke så bra sted å selge dyre, luksus-airsoft våpen. Du som prøvde å selge M15a4 Carbine der Seppe?

6269013[/snapback]

 

 

Ja, og det greide jeg. Jeg vil bare opplyse om at jeg fikk den til å fungere 100% igjen etter hopup-problemet mitt, så jeg har ikke svindlet noen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...