Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet ikke da jeg ikke har noe forhold til noe 550 rifler, men kanskje du mister noe få meter vet ikke, de færeste har jo nøyaktig 550 da, 550 er MAX altså hvis den går i 551 kan du ikke bruke den, en del "550" rifle ligger på alt fra 535-345

6261218[/snapback]

 

Vil bare føye til at det kun gjelder hvis du er med i en hardcore milsim klubb som er stor fan av forbundet

6261306[/snapback]

 

 

behøver ikke være hardcore milsimer er ikke noe krav om milsim, alt man må er å følge reglene til nasf, etter det kan du spille hva du vil.

6261577[/snapback]

 

Når jeg hører Nasf tenker jeg milsim fullt ut... kanskje ikke rart i sånn som hjemme sia dems er bygd opp osv.. sett på alle de små klubbene som finns med 20års grense og dress code, vil ikke si at alle klubbene er sånn da men!

Syns de har noen tåplige regler jeg, fps grense osv...

Greit det svir litt å bli truffet av en rifle på 450fps, men det er fortsatt like gøy liksom.. mer fritt hvis du/dere skjønner..

Lenke til kommentar
vet ikke da jeg ikke har noe forhold til noe 550 rifler, men kanskje du mister noe få meter vet ikke, de færeste har jo nøyaktig 550 da, 550 er MAX altså hvis den går i 551 kan du ikke bruke den, en del "550" rifle ligger på alt fra 535-345

6261218[/snapback]

 

Vil bare føye til at det kun gjelder hvis du er med i en hardcore milsim klubb som er stor fan av forbundet

6261306[/snapback]

 

 

behøver ikke være hardcore milsimer er ikke noe krav om milsim, alt man må er å følge reglene til nasf, etter det kan du spille hva du vil.

6261577[/snapback]

 

Når jeg hører Nasf tenker jeg milsim fullt ut... kanskje ikke rart i sånn som hjemme sia dems er bygd opp osv.. sett på alle de små klubbene som finns med 20års grense og dress code, vil ikke si at alle klubbene er sånn da men!

Syns de har noen tåplige regler jeg, fps grense osv...

Greit det svir litt å bli truffet av en rifle på 450fps, men det er fortsatt like gøy liksom.. mer fritt hvis du/dere skjønner..

6261921[/snapback]

 

 

er ikke mange klubber med dress code, jeg vet bare om 2, 20års grense er greit nok det, mange klubber som ikke har det. og fps reglene er like mye for gameplay som for sikkerhet, da de skal gi de forskjellige rollene noen fordeler,

hva er vitsen med å ha en 550 boltaction hvis folk løper rundt med 500fps full auto AEG'r. dette gir da folka roller, du har marksmen som kan ta ut folk på litt lengre avstander en vanlige riflemenn, akurratt som i virkligheten også har du ekte snipere som kan ta ut folk fra mye lengre avstander..

Lenke til kommentar

Da kjører du bare 800fps da :p løpe rundt med sykkelpumpe for å få i litt trykk hehe...

Men uansett, en sniper vil skyte lengre enn en M4 med 500fps... Det har jeg sett selv, så en viss fordel er det alltid med snipere..

Men seriøst, vet du om noen som tar fullstendig avstand fra Milsim og som er med i NASF?

Lenke til kommentar
Da kjører du bare 800fps da :p løpe rundt med sykkelpumpe for å få i litt trykk hehe...

Men uansett, en sniper vil skyte lengre enn en M4 med 500fps... Det har jeg sett selv, så en viss fordel er det alltid med snipere..

Men seriøst, vet du om noen som tar fullstendig avstand fra Milsim og som er med i NASF?

6262833[/snapback]

 

 

nei ikke som jeg vet om, men mange i nasf meg inkludert vil at ha suitgames(egentllig rollespill med airsoft) og re-enactments(som egentlig kan sies og være en enda mer ektrem form for milsim(men en del gass våpen er vansklig å få under 350fps så de må forandres på eller gi fritak for noen våpen for at man skal kunne spille med dem) vet ikke om nesoden er med i nasf eller ikke, men de spiller jo mer "løst" en andre med spill som kan minne "litt" mer som speed ball

Lenke til kommentar

hei!

 

jeg vurderer å selge mitt nåværendene våpen og alt som hører til og kjøpe meg no annent, men hva ville dere gitt for dette?

 

1 stk marui Colt M16A2 med laderør til standard magasin som også følger med, men ikke rensepinnen da... en kammerat klarte å knekke den :mad: (justeringen til hop upen er knekt så når man skyter så "nullstilles" hop upen så lenge den ikke er på fult)

 

1 stk marui Hi-Cap mag

 

1 stk Cyber-gun mil-dot skite, 4x32 (elns) m opplyst mil-dot (kosta ca 600-700 nytt)

 

1 stk Cyber gun montering til sikte

 

1 stk Multi Lader til alle typer batterier

 

1 stk Batteri 1500mha

 

dette kostet meg nesten 4000 for ca 9-10 måneder siden....

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
Da kjører du bare 800fps da :p løpe rundt med sykkelpumpe for å få i litt trykk hehe...

Men uansett, en sniper vil skyte lengre enn en M4 med 500fps... Det har jeg sett selv, så en viss fordel er det alltid med snipere..

Men seriøst, vet du om noen som tar fullstendig avstand fra Milsim og som er med i NASF?

6262833[/snapback]

 

 

nei ikke som jeg vet om, men mange i nasf meg inkludert vil at ha suitgames(egentllig rollespill med airsoft) og re-enactments(som egentlig kan sies og være en enda mer ektrem form for milsim(men en del gass våpen er vansklig å få under 350fps så de må forandres på eller gi fritak for noen våpen for at man skal kunne spille med dem) vet ikke om nesoden er med i nasf eller ikke, men de spiller jo mer "løst" en andre med spill som kan minne "litt" mer som speed ball

6262893[/snapback]

 

Vi er ikke med nei.. Hehe, hadde vært litt morro å vært med dere en gang, vi hadde noen gjester fra Elverum en gang.. Men så ikke så mye etter dem, tror det gikk litt fort i svinga noen ganger :whistle:

Lenke til kommentar

er litt usikker på om jeg skal selge sikte ennå, men får jeg ikke mer enn ca 1500 kr for våpen-mulitlader-batteri-ekstra magasin og sikte :S

 

så lurte jeg på en ting til, om man setter på en silencer på en aeg, vil lyden bli dempet?

for min del så høres det ut som mesteparten av lyden kommer fra gearboxen...

Lenke til kommentar

ok, takk for svarene

 

 

men jeg vurderer å kjøpe meg enten en classic army m15a4 tactical carabine, eller en G36C... hvilke av våpene er best kvalitetsmessig?

 

og vilket skyter lengst og mest presist stock ?

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
ok, takk for svarene

 

 

men jeg vurderer å kjøpe meg enten en classic army m15a4 tactical carabine, eller en G36C... hvilke av våpene er best kvalitetsmessig?

 

og vilket skyter lengst og mest presist stock ?

6266191[/snapback]

 

 

Du er for liten (av alder) til å kjøpe. :roll:

6266602[/snapback]

 

hvordan vet du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...