Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i norge får man kjøpt bra bruktutstyr ?

Jeg vil ikke høre noen nevne qxl.no sick.gif

 

Utstyr eller våpen ?

 

Istedenfor å kjøpe UN Special-Marui M92F Metal Gear Version, ville det vært lurt å kjøpe følgene?

 

UN Custom-M92F Complete Version Er denne grei?

GB-Tech M9 Silencer Er løpet i matell?

Mil-Force Laser Sight

 

Ja, sikkert grei den, men velg heller et våpen fra WA hvis du skal ha noe skikkelig.

Uten å ha sett på lyddemperen så er jeg 99% sikker på at løpet er i metall da 99% av lyddemperne har det.

Lenke til kommentar
Hvor i norge får man kjøpt bra bruktutstyr ?

Jeg vil ikke høre noen nevne qxl.no  :sick:

6256807[/snapback]

 

airsoftguns.info beste og billigste stede for brukt utstyr. men pass på å være over 18 hvis du skal kjøpe våpen eller våpen relaterte saker

 

Istedenfor å kjøpe UN Special-Marui M92F Metal Gear Version, ville det vært lurt å kjøpe følgene?

 

UN Custom-M92F Complete Version Er denne grei?

GB-Tech M9 Silencer Er løpet i matell?

Mil-Force Laser Sight

 

 

ville heller godt for sigen,

Lenke til kommentar
hehe hadde den springeren for mange mange år siden da jeg var 11 eller noe, da jeg kjøpte den england

6260481[/snapback]

du sier til oss andre at vi ikke burde bryte våpen loven og hva er det du sitter er nå og sier ...

Fy Fy kaller man det :p

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
vet ikke da jeg ikke har noe forhold til noe 550 rifler, men kanskje du mister noe få meter vet ikke, de færeste har jo nøyaktig 550 da, 550 er MAX altså hvis den går i 551 kan du ikke bruke den, en del "550" rifle ligger på alt fra 535-345

6261218[/snapback]

 

Vil bare føye til at det kun gjelder hvis du er med i en hardcore milsim klubb som er stor fan av forbundet

Lenke til kommentar
vet ikke da jeg ikke har noe forhold til noe 550 rifler, men kanskje du mister noe få meter vet ikke, de færeste har jo nøyaktig 550 da, 550 er MAX altså hvis den går i 551 kan du ikke bruke den, en del "550" rifle ligger på alt fra 535-345

6261218[/snapback]

 

Vil bare føye til at det kun gjelder hvis du er med i en hardcore milsim klubb som er stor fan av forbundet

6261306[/snapback]

 

 

behøver ikke være hardcore milsimer er ikke noe krav om milsim, alt man må er å følge reglene til nasf, etter det kan du spille hva du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...