Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare kjøpe slr105 og sette på et tre sett fra en ak47?

6244995[/snapback]

 

slr105 er en replika av ak 105 (laget for eksport og passer nato ammo, ak-105 er igjen en forbedret ak-74) den er bygd noe anderledes, men mener å ha lest at en butstock til TM ak-47 skal passe, men frontgrepet er ganske anderledes.

 

Foresten noen som har en review av SLR105 a1? Finner bare 1 som ikke er noe god!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de to du har poste der er jo helt greie, husk at disse er uten metalbody.

6244530[/snapback]

Jepp, jeg la merke til det, men jeg synes ikke at er et "must". Det er ser bedre ut, og føles bedre ut med metall kropp, men jeg tror jeg hadde overlevd uten.

 

Forresten, jeg har lagt merke til på flere våpen som kommer med Tasco 3-9X40 kikkert, du kan legge til 5 dollar også bytter du den med en Tasco 3-9X40E. Hva er forskjellen på de to?

Lenke til kommentar

 

takker for svar, men den reviewen har jeg lest, har lest en annen også, men de sier lite/ingenting om accuracy, noe som er ganske interressant

Lenke til kommentar
Åssen for jeg lagd linker til detaliene på våpnene (da det kommer opp en liten side til) ?

6246000[/snapback]

Åpne ett slikt vindu som du nevnte. Så høyreklikker du på det svarte, eller der hvor det ikke er noen bilder eller tekst. Klikk så på "Veiw Page Info", da skal det dukke opp ett nytt vindu. Helt øverst så står det: Address: [Addresse], merk det, så trykker du "copy" også er det bare å lime inn her. :thumbup:

 

 

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1575

 

Den fristet noe veldig. :love:

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Kuler: kjøper du i norge og da kjøper du .20 eller 0.25 exel

6240826[/snapback]

 

Fra hvilken nettbutikk?

6246004[/snapback]

 

 

www.sandefjordpaintball.com :thumbup:

6246013[/snapback]

 

Så da kjøper jeg 2stk Excel 0.25g 6000stk airsoftkuler

og 1stk 500 stk 0,30g aluminiumskuler(for blink/å skyte på ting)

?

6246094[/snapback]

 

.30 har ikke noe en en standar AEG gjøre eller selv en tjuna.

kanskje 450 ja. men helt mere.

alu er ikke noe bedre en plast til å skyte på blink med. jeg ville også ha kjøpt .20 i stede for .25

Lenke til kommentar
Åssen for jeg lagd linker til detaliene på våpnene (da det kommer opp en liten side til) ?

6246000[/snapback]

Åpne ett slikt vindu som du nevnte. Så høyreklikker du på det svarte, eller der hvor det ikke er noen bilder eller tekst. Klikk så på "Veiw Page Info", da skal det dukke opp ett nytt vindu. Helt øverst så står det: Address: [Addresse], merk det, så trykker du "copy" også er det bare å lime inn her. :thumbup:

 

 

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=1575

 

Den fristet noe veldig. :love:

6246059[/snapback]

 

 

syns den ga liten for pengene egentlig en demper, og sikte og noe interne deler som du ikke vil merke noe serlig til. skal man betale mer en $200 for en pistol bør den enten være en WA eller ha noe highend metal ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...