Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det blir kanskje litt åver 100$viss du har åver 3 kilo der(som du har)så det blir litt mere enn d ja i frakt :p

6242463[/snapback]

Si en 6000kr totalt da :)

6242470[/snapback]

ja nå begynner d å ligne noe... :p

har enda ikke funnet ut hva jeg skal kjøpe :hmm: men så er jo bare jeg 13 da(om noen dager)så vet ikke om det er noen vits :hmm:

Lenke til kommentar
Er greit å ha litt penger ekstra på bakhånden  ;)  Just in case.

6242482[/snapback]

Er ikke så veldig problem det.

Fikk meg en hastejobb i forrige uke hvor jeg tjente 200kr/timen (skattefritt)

Så tjente en 4-5tusen kroner bare på det :)

6242499[/snapback]

å arbeide svart som det heter :whistle: hehe

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Hei!,

er det noen som har lyst å grave litt i denne butikken og finne en metalbody eller en hop up som passer min marui colt m16 a2?

det står at den engelske siden er under construction, men det bør være ganske enkelt å finne frem til metalbody... noe er på engelsk

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Gå inn på www.nasf.no og les litt der. Registrer deg på www.airsoftguns.info og forhør deg med ekspertene der. Men i korte trekk går dispensasjon ut på at du må melde deg inn i en NASF (Norges Airsof Forbund) klubb og være medlem der i 6 måneder, hvis du da har oppført deg ordentlig, vil medlemmene i den klubben du har vært medlem i gå god for deg og du/foreldrene dine må underskrive på en avtale med "sjefen" i NASF. Og du får disp.

Når du er med på spill med klubben må du spille med en verge som er over 18 år, denne vergen kan ikke være lenger enn 1meter unna deg, og må altså fotfølge deg gjennom hele spillet. Når du har fått dispensasjon slipper du verge, og kan spille som en 18 åring. Btw: fyller 16 snart jeg også ;)

Lenke til kommentar
på den sia jeg linka til er det polsk ja, skal handle derifra siden jeg kjenner noen der nede og vi skal nedover i sommer... så slipper jeg å betale masse frakt og toll og det som er

6243784[/snapback]

vell da kan du jo bare spørre dær nede om hva som passer :yes:

Lenke til kommentar
For det første hvorfor skal du kjøpe derfra? Hele nettsiden var jo snodig, for det andre du er jo bare 16/17 år, og har ikke lov til å eie et airsoft-våpen med mindre du har dispensasjon. ;)

6243497[/snapback]

Bare å få far til å handle våpen for deg, som du "låner" til tider. :whistle:

hopup er en gummi strikk som setter bakspinn på kulene så de går rettere og lengre

6242234[/snapback]

Det er vel mer en pakning enn ett strikk. ;)

Lenke til kommentar
Bare å få far til å handle våpen for deg, som du "låner" til tider. :whistle:

Altså..da bryter du norsk lov, han kan eie det, og du kan bruke det, men det er bare hvis du bruker det under hans oppsyn. Det er lovlig. Men du kan ikke bruke det alene. Visste du at foreldrene kan få opptil 2 års fengsel hvis du blir tatt for å bruke et airsoft-våpen alene? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...