Legendarisk Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Ja, det går an å fjerne det "holdegrepet." Alle de riflene du nevner kan man feste like scope's på. CA M15A4 SPC og CA M15A4 CQB er best når det gjelder laser/lykt osv. siden den har RIS, altså skinner du kan feste alt mulig på. Eneste forskjellen mellom Carbine og Tactical Carbine er kolben. TC = helkolbe, C = uttrekkbar kolbe. Alle batteriene det står Cranestock på skal passe, så velger du antall volt og mAh selv. Endret 4. juni 2006 av eCkoNipZ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 En ting jeg lurer på. Går det ann å ta av PEQ boksen og ha batteriet et annet sted?Hvordan er det med de andre M15 riflene? Etter å ha sett endel bilder av våpenet fra flere vinkler vet jeg ikke helt om jeg ønsker å ha den PEQ boksen slik. (eks, her) Føler at den kan ta bort litt av orginal opplevelsen, hvis jeg kan si det sånn. 6241570[/snapback] eller du kan kjøpe denne http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=6101 da kan du ha batteriene i kolben og det vil fremdeles se realistisk ut, da ingen bruker et carbine våpen med full stock. men skal du ha den må du kjøpe egene batterier laget for cranestock 6241637[/snapback] Går det evt ann å fjerne det 'holdegrepet' som går den fra forskjeftet? 6241684[/snapback] det som er poenget med ris er at man skal kunne ta av og feste hva man vil på det, Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) det som er poenget med ris er at man skal kunne ta av og feste hva man vil på det, 6241710[/snapback] Okay. Skjønte ikke helt hva RIS var før nå. Så det er de "skinnene" som går under forskjeftet? Så man kan ikke feste noe under forskjeftet på M15A4 carbine? Likte CQB, utenom en ting.. Vet ikke helt hva det heter, men i midten og på toppen så er det ikke den som det er på M15A4 carbine osv.. http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=6101 http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=2494 skjønner? EDIT: "hanken"/"Håndtaket" som er på toppen av dette bildet. Endret 4. juni 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 det er bare et sikte som også kan taes av, da du ikke trenger den når du bruker aimpoint Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, det er carry handle'en denne følger ikke med på CQB'en. Men kan kjøpes ved siden av og settes på, så blir den like Carbine/Tactical Carbine Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Så hva vil være best? Kjøpe CQB og kjøpe carryhandle eller å kjøpe Carbine og kjøpe RIS Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 det er ikke noe vits i carryhandle hvis du skal bruke aimpoint. jeg ville godt for CQB våpenet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 det er ikke noe vits i carryhandle hvis du skal bruke aimpoint. jeg ville godt for CQB våpenet. 6241826[/snapback] Føler at looken ikke blir komplett uten carryhandle. Og hva er aimpoint? Punktene/dottene man sikter mellom? Beklager hvis jeg spør litt dumt nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 nei det sikte du sa du skulle kjøpe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Ok. Men vil ikke aimspot'en bli plassert ganske lavt på CQB? Blir det lignende dette? eller dette(vet det er M4)? Endret 4. juni 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du må plassere Aimpoint'et slik på de andre også med mindre du kjøper mount for sikte, altså en railskinne som du kan feste siktet på oppå carry handle'en. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 sånn ser det ut med en aimpoint oppå carry handle. uten carry handle vil det se slik ut http://www.osloairsoft.no/photogallery.php?photo=36 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Så aimpoint = Red dot scope? Og det er med rød prikk i siktet? Vil en vanlig scope være bedre? si f.eks denne Endret 4. juni 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Så aimpoint = Red dot scope?Og det er med rød prikk i siktet? Vil en vanlig scope være bedre? si f.eks denne 6241979[/snapback] nei veldig ubruklig i airsoft, og det ser rart ut, mye lettere å sikte med en aimpoint Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Så aimpoint = Red dot scope?Og det er med rød prikk i siktet? Vil en vanlig scope være bedre? si f.eks denne 6241979[/snapback] nei veldig ubruklig i airsoft, og det ser rart ut, mye lettere å sikte med en aimpoint 6241991[/snapback] Er det aimspot han på venstre her har? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 ja det er en aimpoint, samme som jeg linka til på unc Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 ja det er en aimpoint, samme som jeg linka til på unc 6242025[/snapback] hvordan funker den,zoomer den eller?sorry for noob spørsmålene mine Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Nei, den zoomer ikke. Det er en rød-prikk i midten som hjelper deg med å sikte raskere/bedre. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 tusen takk for svar:p Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 ja det er en aimpoint, samme som jeg linka til på unc 6242025[/snapback] Hvordan vil Guarder NB-13C(som du nevnte istad) være i forhold til denna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå