Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ikke behov for 2 batterier med mindre du skal være med på storspill, men er jo alltids kjekt å ha ;)

Når det gjelder magasinene så skal de passe, alle magasin produsentene jeg nevnte istad, lager magasiner etter like mål, men pga. av Classic Army har metallkropp så passer de enten knallbra, litt trangt, eller litt løst. Det er på grunn av at det er vanskeligere å få de eksakte målene når metallkroppen blir laget, i motsetning til plastkroppen.

 

Og ja, den bagen vil passe, og laderen er grei, men den piper forholdsvis høyt når du lader "slow," heldigvis trenger du bare å gjøre det første gangen.

 

Husk på at 25% av den prisen du betaler for alt sammen, må betales til staten som moms, + 200,- i tollgebyr. Men det blir allikevel billigere enn å bestille fra Norge, sparer nok over tusenlappen. :)

Lenke til kommentar
Batterier: Sanyo-1100mAh-9.6V-Twins $ 40.00  kjøpe 2 stk? kjøp 2 stykk 8.4v 1300mah

6241135[/snapback]

 

Hva vil forskjellen være på 9,6v 1100mah og 8,4v 1300mah? Hva er mah egentlig?

6241151[/snapback]

 

mAh er hvor lenge batteriet varer, altså levetiden. Volt er hvor sterkt batteriet er, altså hvor fort det skyter. Et 9.6 volts batteri vil reagere med engang du har trykket på avtrekkeren vil kulen fly ut, dog har du ikke behov for et batteri større enn 8.4 volt. Med 9.6 volt blir geværet fortere slitt ut, men siden alt av funksjonelle deler i CA M15'en er metall skal det mye til. Ville heller valgt 8.4 volt 1700 mAh batteri, for å være på den sikre siden :yes:

Lenke til kommentar
Batterier: Sanyo-1100mAh-9.6V-Twins $ 40.00  kjøpe 2 stk? kjøp 2 stykk 8.4v 1300mah

6241135[/snapback]

 

Hva vil forskjellen være på 9,6v 1100mah og 8,4v 1300mah? Hva er mah egentlig?

6241151[/snapback]

 

 

v= er volten og bestmer hvor fort batteriet jobber, selv om CA skal tåle 9.6 syns jeg det greit å bruke 8.4. mah= er miliampere timen, og sier hvor lenge et batteri varer.

 

høyere mah jo flere skudd han du skyte før du må lade våpenet

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på. Går det ann å ta av PEQ boksen og ha batteriet et annet sted?

Hvordan er det med de andre M15 riflene?

Etter å ha sett endel bilder av våpenet fra flere vinkler vet jeg ikke helt om jeg ønsker å ha den PEQ boksen slik. (eks, her)

Føler at den kan ta bort litt av orginal opplevelsen, hvis jeg kan si det sånn.

Lenke til kommentar

Det går an å ta av PEQ boksen ja, og f.eks, ha batteriet i en batteri-reim. Ville heller anbefalt deg å enten kjøpe CA M15A4 Tactical Carbine, da har du batteriet i kolben bak, eller CA M15A4 Carbine, da har du batteriet i forskjeftet. Liker heller ikke looken på RIS/PEQ'en.

 

Er vel ikke veldig stor forskjell på kvaliteten på batteriene, men Sanyo batteriene er i alle fall veldig gode.

Endret av eCkoNipZ
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Går det ann å ta av PEQ boksen og ha batteriet et annet sted?

Hvordan er det med de andre M15 riflene?

Etter å ha sett endel bilder av våpenet fra flere vinkler vet jeg ikke helt om jeg ønsker å ha den PEQ boksen slik. (eks, her)

Føler at den kan ta bort litt av orginal opplevelsen, hvis jeg kan si det sånn.

6241570[/snapback]

 

 

eller du kan kjøpe denne http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=6101 da kan du ha batteriene i kolben og det vil fremdeles se realistisk ut, da ingen bruker et carbine våpen med full stock.

 

men skal du ha den må du kjøpe egene batterier laget for cranestock

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Går det ann å ta av PEQ boksen og ha batteriet et annet sted?

Hvordan er det med de andre M15 riflene?

Etter å ha sett endel bilder av våpenet fra flere vinkler vet jeg ikke helt om jeg ønsker å ha den PEQ boksen slik. (eks, her)

Føler at den kan ta bort litt av orginal opplevelsen, hvis jeg kan si det sånn.

6241570[/snapback]

 

 

eller du kan kjøpe denne http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=6101 da kan du ha batteriene i kolben og det vil fremdeles se realistisk ut, da ingen bruker et carbine våpen med full stock.

 

men skal du ha den må du kjøpe egene batterier laget for cranestock

6241637[/snapback]

 

Går det evt ann å fjerne det 'holdegrepet' som går den fra forskjeftet?

 

Eller ville disse vært et bedre valg?

Classic Army Full Metal M15A4 Carbine

Classic Army M15A4 SPC

Classic Army M15A4 Tactical Carbine

...Med tanke på montering av laser/lykt/scope

 

Og har du link til batteriene til m15a4 CQB?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...