dTd Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hei! jeg har en marui m16a2, og lurer på hvor og med hva jeg skal smøre den og hvor ofte... noen som kan vise meg noen blider med piler og sånn hvor man skal smøre ? ville vært fint Endret 2. juni 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hvordan er det med moms og frakt ifra Uncompany? Hvor my ville for eksempel den pistolen kostet hvis jeg hadde bestilt den? Har du en link hvor jeg kan lese litt mer om de forskjellige spilltypene? Jeg hadde en link, men den er visst borte nå. Redigert: Legger til en link til pistolen siden min forrige post ligger på forrige side. Link. Redigert igjen: Hvis man bestiller "custom" våpen, får man da orginal delene til våpenet? Endret 2. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 EWr det noen bra og pålitlie web-shops som har lagere i GB eller Tyskland etc. så det ikke blir så mye frakt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvordan er det med moms og frakt ifra Uncompany? Hvor my ville for eksempel den pistolen kostet hvis jeg hadde bestilt den? Har du en link hvor jeg kan lese litt mer om de forskjellige spilltypene? Jeg hadde en link, men den er visst borte nå. Redigert: Legger til en link til pistolen siden min forrige post ligger på forrige side. Link. Redigert igjen: Hvis man bestiller "custom" våpen, får man da orginal delene til våpenet? 6232754[/snapback] Dette er en veldig grei side... Prøv hos vipers først du, liker du ikke danske airsoft/ speedball så prøver du heller en annen klubb.. Jeg vil bare nevne til slutt at det er veldig mange forskjellige folk der, noen som er fult rustet med alt av utstyr til de som løper rundt i jogge bukse og hettegenser.. Så hvis du har lyst til å spille litt milsim så er det fullt mulig i vipers.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 EWr det noen bra og pålitlie web-shops som har lagere i GB eller Tyskland etc. så det ikke blir så mye frakt 6233187[/snapback] frakta blir nesten den samme, tyskland har ikke noe serlig med airsoft da det var ulovlig en stund der også hvis jeg husker riktig, england har en del butikker, men prisene er x2 av hongkong priser, frakta med budfirmarer har lite å si på hvor langt det fraktes da disse firmaene har faste flyruter så utgiftene dems blir det samme uansett, det som bestemer er vekt og størrelse. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Si at jeg går med å spiller Mislim, hvordan foregår det? Er det flere runder? Er du ute hvis du blir truffet en gang, eller kan man rope på sanitet for å få hjelp? Osv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 det varierer veldig, kommer ann på hvor stort spillet er, om det er planlagt på forhånd osv Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvor my kommer frakt og slikt på hvis jeg bestiller noe ifra Uncompany? Hva slags betalingmetoder er det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Tror du kan betale over Paypal og med visa hvis jeg ikke tar helt feil.,.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvordan funker "Paypal"? Har hørt ordet før, men jeg er ikke sikker på hva det er. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_...age=_home&flow= Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvordan er det med moms og toll? Si att jeg bestiller varer for ca 2700,- (uten moms og toll) (ca 1,5 kilo). Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvordan er det med moms og toll? Si att jeg bestiller varer for ca 2700,- (uten moms og toll) (ca 1,5 kilo). 6234582[/snapback] 25 prosent moms frakta vet jeg ikke,sikkert $100 eller no Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 blir nok ikke 100 for 1.5kg, en pistol uten noe annet kommer på mellom 30 og 60 $ i frakt Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hva er forskjellen på denne og denne? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hva er forskjellen på denne og denne? 6237247[/snapback] Det er den samme i begge linkene hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Spesifikasjonene er jo ganske annerledes da .. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Hva er forskjellen på denne og denne? 6237247[/snapback] Det er den samme i begge linkene hvis jeg ikke tar fullstendig feil. 6237447[/snapback] du tar fulstendig feil det eneste jeg kan se som er forskjellen er:vekten fps å det var vel det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Det kan hende at bare, for eksempel, Uncompany har målt våpenet, mens Redwolf bare har tatt spesifikasjonene som produsenten selv har sagt. Produsenter vil jo at folk skal kjøpe deres produkter, ikke motstanderens, derfor kan diverse info ha blitt... "litt feil". Litt rompe forklart, det skyldes søvnmangel. =/ Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Det kan hende at bare, for eksempel, Uncompany har målt våpenet, mens Redwolf bare har tatt spesifikasjonene som produsenten selv har sagt. Produsenter vil jo at folk skal kjøpe deres produkter, ikke motstanderens, derfor kan diverse info ha blitt... "litt feil". Litt rompe forklart, det skyldes søvnmangel. =/ 6237526[/snapback] jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå