Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med moms og frakt ifra Uncompany? Hvor my ville for eksempel den pistolen kostet hvis jeg hadde bestilt den?

 

Har du en link hvor jeg kan lese litt mer om de forskjellige spilltypene? Jeg hadde en link, men den er visst borte nå. :hmm:

 

Redigert: Legger til en link til pistolen siden min forrige post ligger på forrige side. Link.

 

Redigert igjen: Hvis man bestiller "custom" våpen, får man da orginal delene til våpenet?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Hvordan er det med moms og frakt ifra Uncompany? Hvor my ville for eksempel den pistolen kostet hvis jeg hadde bestilt den?

 

Har du en link hvor jeg kan lese litt mer om de forskjellige spilltypene? Jeg hadde en link, men den er visst borte nå. :hmm:

 

Redigert: Legger til en link til pistolen siden min forrige post ligger på forrige side. Link.

 

Redigert igjen: Hvis man bestiller "custom" våpen, får man da orginal delene til våpenet?

6232754[/snapback]

 

Dette er en veldig grei side... Prøv hos vipers først du, liker du ikke danske airsoft/ speedball så prøver du heller en annen klubb..

Jeg vil bare nevne til slutt at det er veldig mange forskjellige folk der, noen som er fult rustet med alt av utstyr til de som løper rundt i jogge bukse og hettegenser.. Så hvis du har lyst til å spille litt milsim så er det fullt mulig i vipers..

Lenke til kommentar
EWr det noen bra og pålitlie web-shops som har lagere i GB eller Tyskland etc. så det ikke blir så mye frakt ;)

6233187[/snapback]

 

 

frakta blir nesten den samme, tyskland har ikke noe serlig med airsoft da det var ulovlig en stund der også hvis jeg husker riktig, england har en del butikker, men prisene er x2 av hongkong priser, frakta med budfirmarer har lite å si på hvor langt det fraktes da disse firmaene har faste flyruter så utgiftene dems blir det samme uansett, det som bestemer er vekt og størrelse.

Lenke til kommentar
Det kan hende at bare, for eksempel, Uncompany har målt våpenet, mens Redwolf bare har tatt spesifikasjonene som produsenten selv har sagt. Produsenter vil jo at folk skal kjøpe deres produkter, ikke motstanderens, derfor kan diverse info ha blitt... "litt feil". ;)

 

Litt rompe forklart, det skyldes søvnmangel. =/

6237526[/snapback]

 

jada :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...