Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

er man over 18 er alt som trengs å ta kontakt med en klubb og spørre om å være med, de fleste klubber har utelie våpen man kan leie for en billig penge for å prøve, alt som trengs er støver enten militære eller brune/sorte tur støvler(bare ikke joggesko)

en mørk jakke og bukse, enten ensfarva eller i cammo, grønn natogenser og bukse holder lenge første gang. briller et et must og det leies ut godkjente briller også.

 

det spilles for det meste med moderne våpen, men en del har begynnt med re-enactments, altså alt fra 1939-85

 

et komplett utstyr med våpen(rifle og pistol), rigg(vest eller webbing) klær kommer på alt fra ca. 3500-10 000+++ alt etter hva du vil ha osv.

 

WW2 kitet mitt med våpen og alt av uniform osv kommer på ca. 10 000

mitt moderne US kit har vel kosta meg ca. 5 000 hvorav 3500 er våpen,(dette kitet skal oppgraderes kraftig ettervært)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, alle bildene har blitt posta 2-3 ganger før, men det begynner å bli noen 10/100 sider siden,

 

her er hvordan den har utviklet seg oppgjennom tidene.

 

her er bilde av M1A1 carbine og M1 Garand

Serie10.jpg

Serie9.jpg

 

et tidlig bilde av uniformen når jeg nettopp hadde fått den

meggarand.jpg

rygg.jpg

her er den litt mer utviklet

backfront.jpg

to nærbilder av jakka og webbingen

cartridge.jpg

cartridge2.jpg

og hvordan den ser ut nå. er ikke speielt fårnøyd med de 2 bildene her da camra er så dårlig at teksturene på uniformen blir feil og ser ut som en pysamas

sagg2.jpg

sagg.jpg

Lenke til kommentar

Lurte litt på størrelsen på kuler man bruker på M4A1 i slike kamper dere spiller normalt jeg, eller er dette totalt individuelt?

 

Også hva slags type metall burde jeg se etter på selve geværet. Har sett både magnesium og aluminium diecasting.. Hva er å foretrekke? Regner med at rent metall er det som er best da dette ikke bare er mest slitesterkt, men også gir en ny ekthetsfølelse rundt våpenet.. Noen spesielle merker å se etter? Vil da som nevnt over gjerne ha/se på M4A1. Kikker mye inne på uncompany.com nå, ser jo ut som det er mye bra, men har vanskelig for å skille gode motorer, fps og oppbygging mot hverandre.

 

Kan vel også legge til at jeg har merket meg ut ICSM4A1, G&P M4A1 airsoft/commando gun (skjønte ikke helt forskjellen) og til slutt G&G GR16 Carbine.

Lenke til kommentar
prøv å spør konkret hva de mener dere må forbedre da, er synd hvis en klubb faller utenfor. jo flere klubber jo bedre blir nasf

6229845[/snapback]

 

Ja, jeg skal prøve. Takk for støtten forresten, vi begynner å føle oss ganske uønsket og slitne nå så, hehe.. ;)

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar
Noen som vet om det går ann å låne bare maske eller lingnende hos Vipers? Jeg har enda ikke fått prøvd ordentlig spill så jeg vil gjerne gjøre det i sommer. Trenger jeg et kit hvis jeg skal spille på Vipers' bane i Kristianssand, eller går det greit med camo t-skjorte og camo bukse og et par våpen?

6231750[/snapback]

 

se forrige side.jeg spurte like spørsmål å truls svarte,så d er bare å se litt lengere bak :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går ann å låne bare maske eller lingnende hos Vipers? Jeg har enda ikke fått prøvd ordentlig spill så jeg vil gjerne gjøre det i sommer. Trenger jeg et kit hvis jeg skal spille på Vipers' bane i Kristianssand, eller går det greit med camo t-skjorte og camo bukse og et par våpen?

6231750[/snapback]

 

 

med di fps reglene vipers spiller med ville jeg ikke godt i t-skjorte

Lenke til kommentar
se forrige side.jeg spurte like spørsmål å truls svarte,så d er bare å se litt lengere bak :)

Det var generelt, jeg ville vite om hvordan det er med Vipers. ;)

 

med di fps reglene vipers spiller med ville jeg ikke godt i t-skjorte

Jeg bruker en brun genser også, har den under t-skjorten. Synes du de spiller litt for mye som danskene? Hva slags spill vil du annbefale meg å velge? Har, some sagt, aldri spilt ordentlig før.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går ann å låne bare maske eller lingnende hos Vipers? Jeg har enda ikke fått prøvd ordentlig spill så jeg vil gjerne gjøre det i sommer. Trenger jeg et kit hvis jeg skal spille på Vipers' bane i Kristianssand, eller går det greit med camo t-skjorte og camo bukse og et par våpen?

6231750[/snapback]

 

JA, det er mulig.. du får også lånt alt av våpen og det du nå skulle trenge!

Gå inn på forumet til vipers og spør da vel, veldig hyggelige folk LINK

 

Stor spill snart :w00t:

Lenke til kommentar
JA, det er mulig.. du får også lånt alt av våpen og det du nå skulle trenge!

Gå inn på forumet til vipers og spør da vel, veldig hyggelige folk LINK

 

Stor spill snart  :w00t:

Har aldri tenkt på å sjekke om de har et forum, jeg. :whistle: Takk for linken! Skal kikke litt nå.

 

Redigert: By the way, fant et meget pent våpen på Uncompany ( http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=6874 ). Noen her som har erfaring med "custom" våpenene deres? Duger dem?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...