Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.vel m16a2 var ikke i vietnam, den dukka ikke opp før i 85, det er a1 som ble brukt under vietnam,

 

2. den metal kroppen tror jeg ikke er noe serlig, da det står lower reciver, noe som gjør at bare deler av den blir i metal, det ser også ut som det er en m4 kropp, noe som gjør at den ikke er en m16 lenger men en hybrid mellom m4 og m16.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

1, kommer ann på klubben, noen har strenge krav på kit, noen har ikke så strenge og noen har ingen krav.

2. er mann over 18 må man ikke være med i klubb. alt som kreves er at du spiller på et lukket område med tilatelse av grunneier,

 

er man 16 MÅ man være med i en klubb som er med i NASF. og må være i den klubben i 6 måneder, før man får lov til å søke politiet om disp fra 18 årsgrensa. er man under 16 er det ikke noe serlig grunn til å begynne med airsoft

Lenke til kommentar
1, kommer ann på klubben, noen har strenge krav på kit, noen har ikke så strenge og noen har ingen krav.

2. er mann over 18 må man ikke være med i klubb. alt som kreves er at du spiller på et lukket område med tilatelse av grunneier,

 

er man 16 MÅ man være med i en klubb som er med i NASF. og må være i den klubben i 6 måneder, før man får lov til å søke politiet om disp fra 18 årsgrensa. er man under 16 er det ikke noe serlig grunn til å begynne med airsoft

6225332[/snapback]

 

tusen takk truls. :)

Lenke til kommentar
Siden det er mye diskusjoner om TM og CA M16 ville jeg bare kommemed en (seriøs) test av CA M 15a4

 

Siden mange mener at det er mye problemmer med gearboxen og innmaten. Ser ut som at CA har rettet opp igjen mya av det med disse gæverene

 

link her, CA m15a4

6225377[/snapback]

 

 

de fleste vet at CA m15 er et fint våpen, og en stund var de veldig gode(snakk om at de trua TM) men nå har de tapt seg litt igjen, mange som har begynnt å få problemer igjen. men dette er fordet meste hopup, og noen andre ting som ikke er spesielt vanskilge å fikse(hivs man vet hvordan) for di som ikke vet hovrdan spiller det liten rolle om det bare er en hopup eller hele våpent som er hærpa

Lenke til kommentar
1.vel m16a2 var ikke i vietnam, den dukka ikke opp før i 85, det er a1 som ble brukt under vietnam,

 

2. den metal kroppen tror jeg ikke er noe serlig, da det står lower reciver, noe som gjør at bare deler av den blir i metal, det ser også ut som det er en m4 kropp, noe som gjør at den ikke er en m16 lenger men en hybrid mellom m4 og m16.

6224829[/snapback]

 

 

1. Vet det, men hva er forskjellen på de to? bare forsjeftet?

2. Hva med G&P M16A2 Metal Body -COLT M16A2 til metalbody da?

 

Eller Classic Army M15A2 Rifle (Full Metal Body)?

Lenke til kommentar

koster ikke noe mer enn årsavgiften på 200kr pluss evetulet avgifter på den klubben du blir med i.

 

og får å svare på spørmålene dine.

ja jeg har en Garand, og den er i tre og metal, (den ble ikke brukt av brittene bare av amerikanerne)

 

og det er ikke smart å kjøpe noe m82 når man er nybegynner, da det er lite action å vere sniper, og våpene krever en del, og går ofte i stykker, 1440 er også veldig mye får første våpen, vil få mye mer glede av $500 på en vanlig AEG

 

og ja det er en moms grense i sverige også, vet ikke hva den er, men jeg vil tro at $1440 er over den grensa og man må bestale svenks moms.

Lenke til kommentar

Da fikk vi offisielt avslag fra NASF. Vi må "bevise" at vi kan holde oss innenfor norges lover. Utrolig. Vi som ikke skal spille i helgen fordi ikke nok over-18 åringer kunne være med som verge.

 

Jeg er forresten ganske sikker på at penisen min nå har blitt minst to centimeter mindre.

Lenke til kommentar

Nei, Morgan Kane var ganske kortfattet. Problemet ligger nok bla. i herr Gandalf_the_Grey som la ut masse bilder av seg selv og M249 sin på Arnies og provoserte bla. Kristoffer i styret. Men dette var før vi skjerpet oss og søkte etter medlemskap. De mener tydeligvis ikke vi fortjener en ny sjangse. Latterlig.

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Wow, jeg må bare si at jeg ble skikkelig imponert over folka her inne. Ble skikkelig gira på å kjøpe meg inn ordentlig utstyr og våpen, og å eventuelt melde meg inn i en slik klubb (om det går ann uten videre..) i Oslo.

 

Er det mange typer år dere spiller ute i skauen eller går det for det meste i nåtiden? Altså type M4/M16/MP5 etc..

 

Hvis jeg skulle kjøpt komplett utstyr, hvor mye ville dette kostet meg? Tenker da på alt fra gevær til pistoler og hylster til kamuflasje-prop..

 

Lurte også på om de fleste av dere som driver med dette, har dere gjort tjenesten/vært i militæret??

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...