PapaDon Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) fresh den AKen ja! Skal sammen med en kompis av meg på en liten skirmish til neste helg, FØRSTE GANG! Gleder meg jeg altså, men etter å ha tittet litt på noen av videoene som ligger på youtube av diverse militærgale mennesker (no pun mot noen her) så har jeg jo noen tanker om hvordan det kommer til å være, og de er ikke bare positive, men jeg får vel møte en ny verden med et åpent sinn Endret 28. mai 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hva vil dere si at er det bedre valget, Tokyo Marui eller CA? Ellers spørs det veldig på hvilket våpen det er snakk om? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hva vil dere si at er det bedre valget, Tokyo Marui eller CA?Ellers spørs det veldig på hvilket våpen det er snakk om? 6202513[/snapback] Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg tror nok Marui ligger best ann. Jeg ville i alle fall valgt Marui. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 har skjønt såpass at Tokyo Marui har bedre kvalitetskontroll og lengre erfaring på markedet. Classic Army var lenge kjent for å lage dårlige saker, og har fortsatt dårlig feilsøkingsprosedyrer. CA bruker metall i hele våpenet, mens TM bruker plast i deler av kroppen (men dette skal vistnok ikke ha noe å si). Se for øvrig svaret jeg fikk på forige side hvor gunfreak19 sier at TM ak-47 ofte brukes som utleievåpen ettersom de er solide og tåler røft bruk. Har lest mange reviews av TM AK-47 og den får bare gode omtaler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hadde jeg kjøpt et våpen nå (AK) ville jeg gått for den til CA... så nydelig våpen Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 den er pen den ja, men det er noe med looken til AK-47 som er penere og røffere enn AK-105. På softguns.no er faktisk helmetallen til CA billigere enn TM, men det er jo litt skummelt å gamble på om man får noe møkk fra CA pga dårlig varekontroll! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hva vil dere si at er det bedre valget, Tokyo Marui eller CA?Ellers spørs det veldig på hvilket våpen det er snakk om? 6202513[/snapback] eneste CA som kanskje er fin for nybegynnere er M15 serien de andre ca våpene er det mye problemer med. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Altså, Jeg antar dere sikter på kroppen? Jeg hadde sikkert automatisk siktet etter hodet;p BOOM HEADSHOT! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 er vel ikke lov å sikte på hodet som et utgangspunkt, men man kan om man "må" altså om det ikke er andre steder å skyte? Uansett ganske naturlig å la være å skyte noen i hodet ettersom øyne, ører og nese sansynligvis får JÆVLIG vondt om man blir truffet! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 vel vis du automatsik sikkter på hode kommer du som oftes å bomme med mindre det er veldig nære. man sikter jo det største og det er kroppen, men hvis man ser et hode stikke opp og ingen andre deler, skyter man etter det. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 sjekk nytt utstyr fra classic army:http://www.arniesairsoft.co.uk/forums/inde...opic=54001&st=0man må registreres for å lese forumposten. Har vanvittig lyst på den AK-74! I følge folka på standen bare tre og metall! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 her er det en litt småkul film http://www.ranasoftgun.com/modules.php?nam...wdownload&cid=1 selv om det er noe sikkerhets feil, med folk som har tatt av seg brillene fortidlig Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 her er det en litt småkul filmhttp://www.ranasoftgun.com/modules.php?nam...wdownload&cid=1 selv om det er noe sikkerhets feil, med folk som har tatt av seg brillene fortidlig 6217506[/snapback] Småkul? Det er den tøffeste filmen jeg har sett, musikken passet så vannvittig bra. Flere slike, takk. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 d var ikke den kuleste filmen jeg har sett men den var j kul... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 d var ikke den kuleste filmen jeg har sett men den var j kul... 6222044[/snapback] Men så har ikke jeg sett så mange da. :!: Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 jeg synes operation pinky er bedre men d er en litt annen stil Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 pinky er for drøy for min del, blir flau av å høre de skrike etter "MEDIC" og sånn, men det er vel lettere/"kulere" å rope engelske fraser enn norske? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 pinky er for drøy for min del, blir flau av å høre de skrike etter "MEDIC" og sånn, men det er vel lettere/"kulere" å rope engelske fraser enn norske? 6222244[/snapback] vell de åverdriver litt med ropingen,men filmen er jo bra for d Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 pinky er for drøy for min del, blir flau av å høre de skrike etter "MEDIC" og sånn... 6222244[/snapback] Samme her, synes ikke den var så altfor barsk. Grei nok. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 det er så utrolig mye lettere å rope medic!! en å si sanitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå