Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://redwolfairsoft.com/redwolf/shopcart...sp?prodID=19224

her kan du legge til batteri da velger du smal 600mah koster da bare $15

her kan du også legge til den laderen, du velger den som heter de samme du ser på bilde mitt

 

http://redwolfairsoft.com/redwolf/shopcart...jsp?prodID=9353

magasiner, sleng med 4 så har du tilsammen 5

 

 

og brillene

http://redwolfairsoft.com/redwolf/shopcart...jsp?prodID=9074

Lenke til kommentar

_Scotty_, nå har jeg ikke fått med meg hva slags magasiner det har vært snakk om, jeg antar det er standard magasiner som holder ca 50-70 kuler. Jeg vil bare at du skal vite; det finnes såkalte HiCap (High Capacity) magasiner og. Disse tar hundretalls kuler, til M4 så er vel ca 300 kuler de tar. Disse funker på samme måten som en opptrekksbil, du har et lite hjul på bunnen av magasinet som du bruker til å trekke opp, eller spenne en fjær inni magasinet. Når du da begynner å skyte, så vil magasinet starte å fore/mate våpenet ditt med kuler. Men, disse magasinene, HiCap, de har et stort rom hvor kulene bare tømmes oppi, det vil føre til at det lager en del lyd hvis du begynner å løpe med et slikt mag. Det vil også virke mindre realistisk å kunne tømme ca 300 kuler uten å måtte bytte magasin.

Tenkte du kanskje ville vite dette. Mulig dette har blitt nenvt før, men jeg gidder ikke å sjekke. :!: :p

Lenke til kommentar
_Scotty_, nå har jeg ikke fått med meg hva slags magasiner det har vært snakk om, jeg antar det er standard magasiner som holder ca 50-70 kuler. Jeg vil bare at du skal vite; det finnes såkalte HiCap (High Capacity) magasiner og. Disse tar hundretalls kuler, til M4 så er vel ca 300 kuler de tar. Disse funker på samme måten som en opptrekksbil, du har et lite hjul på bunnen av magasinet som du bruker til å trekke opp, eller spenne en fjær inni magasinet. Når du da begynner å skyte, så vil magasinet starte å fore/mate våpenet ditt med kuler. Men, disse magasinene, HiCap, de har et stort rom hvor kulene bare tømmes oppi, det vil føre til at det lager en del lyd hvis du begynner å løpe med et slikt mag. Det vil også virke mindre realistisk å kunne tømme ca 300 kuler uten å måtte bytte magasin.

Tenkte du kanskje ville vite dette. Mulig dette har blitt nenvt før, men jeg gidder ikke å sjekke.  :!:  :p

6193154[/snapback]

Ok.

Det er disse jeg har tenkt til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Øverst har vi en M4A(1, 2 eller 4), så en M16A1, muligens vietnamedt, så en sak jeg ikke kjenner igjen, ligner på mp5, men er ikke det ellerno, så er det enda en M4, eller M15 Carabine, og det samme nederst med diverse modifikasjoner kan man vel si.

 

Noen som klarer å se hva dette våpenet er? Hadde vært kult i airsoft-versjon! :)

 

hk53a3.jpg

 

EDIT- fant ut, det heter HK53, samme kaliber som M4 irl(5.56mm).

 

Var litt tøft.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
så en hærpa MP5

6194192[/snapback]

Det er ikke en MP5.

6194423[/snapback]

 

det er egentlig ingen ting det våpenet finnes ikke,

 

men den har deler fra en mp5 pluss en magasinbrønn til et 5.56 eller 7.62

 

hvor mye har kikkert sikte å si på en m4a1 eller m15a4

et sikkert sikte har ikke så mye å si, en aimpoint på den andre siden kan være nyttig

Lenke til kommentar

Mulig dette spørsmålet er som å banne i kjerka, men here it goes. Lurer litt på dette med airsoft, og har tittet litt rundt etter mulige våpen. Har alltid hatt en hang til AKer av ulikt slag, og står derfor mellom en TM AK-47 med fast kolbe (den med foldekolbe må vel bruke små batterier), og en CA SLR 105 a1. Hvilken av disse er å annbefale rent kvalitetsmessig? Den fra TM bruker vel ABS plast i selve "kroppen" mens den fra CA er helmetall, er dog litt usikker med tanke på CA manglende kvalitetskontroll. Vil nok kanskje helst ha metallkropp, men om man ikke merker noe forskjell mellom ABS plastikken og metall har det kanskje ikke noe å si?

Lenke til kommentar

TM AK er det mest solde ut av boksen våpenet til TM(veldig ofte brukt som utleie våpen da det tåler mye juling) og man kan altids senere oppradre den med $1000 metal og tre kit, som gjør at den tåler like mye juling som en ekte ak(i reklamen kjørte de over den med bil)

du har jo også biligere kits med metal deler,

CA AK'n er så nye at folk ikke helt vet så mye om den enda, så du bør vente litt før du i så fall kjøper den, ICS kommer også med en ak(kanskje den er ute) så du har litt å velge i. men en TM hodler lenge, så kjøper du den, kan du jo bare legge av litt penger vær måned til du har $150 for metal kropp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...