Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikker på at ALT sitter der det skal, at piston sitter helt til hopup osv

6182013[/snapback]

 

Jeg er ikke helt sikker, men jeg fikk ikke dette problemet med classic army hopupen, så jeg tror ikke det er noe inne i girboksen som er problemet, og jeg har tatt den av og satt den på mange ganger nå, og hver gang gjort meg sikekr på at den sitter skikkelig fast.

Lenke til kommentar
rødpunkt sikter på pistoler er pain, man trenger en egen rail ting som må festen osv. du vil ikke finne noe hylster til våpenet heller.

6182158[/snapback]

 

jeg har en hylster men trenger rødpunktsikte

6183953[/snapback]

Er ikke det gunfreak19 mener, hvis du installerer rødpunkt på våpenet så vil den ikke passe i noen hylstre.

 

 

Redigert: Sitatproblemer...

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

de eneste hylsterne som er mulige å bruke med rødpunkt er slike skytter hylstere som bare brukes på skyte konkuranser osv. ikke noe å bruke i skog og felt, da de bare brukes til å hvile våpenet på, våpene sitter ikke i dem, så fort du løper eller gjør andre ting vil de falle ut

Lenke til kommentar

Hei!

 

Nå har ikke jeg giddet å lese igjennom tråden om hvilke norske nettbutikker det er.

Men jeg trenger litt tips fra dere der ute..

 

Skal kjøpe meg en softgun, det skal være en pistol.

Og skal ikke betale noe mer enn rundt 3000kr totalt, pistol+utstyr.

Skal også være Gas blowback.

Så hvilke norske nettbutikker er det som ikke er overpriset og har gode pistoler på lager?

 

Hadde dette vært et godt kjøp?

Marui Desert Eagle .50AE Hard Kick Chrome

+

Marui 27 Kulers Magasin for Desert Eagle Hard Kick (Sølv)

+

Monteringsbase for Desert Eagle .50AE (Sølv)

+

Mauri 30mm Pro Spec Dot Sight Passer denne?

 

Tar imot alle forslag :)

 

 

EDIT: Eller er det mye bedre å gå for noe som en elektrisk M15a4 eller noe slikt?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil heller valgt en rifle/maskinpistol enn en pistol. En rifle er mye mer nyaktig, og my billigere i bruk. TM MP5en min kostet ca 3000,- med batteri. Du finner sikkert bedre priser der ute på nettet en plass. Du bør også kjøpe en såkalt "speedloader", uansett hva slags våpen du velger. Er ett helsikke å lade en å en kule eller å bruke de derre lange rørene du får med AEGer.

Lenke til kommentar
kommer ann på hva du skal bruke våpenet til det.

6186146[/snapback]

 

Spiller egentlig bare kamper med lokale venner i terrenget/baner/områder..

 

Cutthroat Bill: Noen linker til gevær du kan anbefale til prisen? .. / Nettbutikker som ikke er så veldig overpriset

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...