Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går byttet jeg ut den gamle dårlige Classic army hopup-en i min M15A4 med en ny Systema hopup. Da jeg var ferdig med monteringen gikk jeg ut og skulle prøveskyte, og forventet meg en snorrett kulebane. Det fikk jeg også, men problemet er at den snorrette kulebanen ikke går lenger enn ca. 15 meter. Er det noen åprenbar forklaring på dette?

Endret av Seppe .
Lenke til kommentar
I går byttet jeg ut den gamle dårlige Classic army hopup-en i min M15A4 med en ny Systema hopup. Da jeg var ferdig med monteringen gikk jeg ut og skulle prøveskyte, og forventet meg en snorrett kulebane. Det fikk jeg også, men problemet er at den snorrette kulebanen ikke går lenger enn ca. 15 meter. Er det noen åprenbar forklaring på dette?

 

 

prøvd å stille på hopupen?

Lenke til kommentar
gass våpen er klart det tøffeste, krever litt mer "love" enn en AEG men så bråker de mer og er mer realistiske.

 

skøyt med Garanden min for noen uker siden, hadde ikke gjort det på en stund. fy som den smalt, vi snakker høyt i airsoft sammenheng.

 

skvatt litt.

6171416[/snapback]

 

 

hehe :p ja d er en fin lyd

Lenke til kommentar
Skyter den fortsatt hardt men har en veldig dårlig kurve, eller bare nesten faller den ut av løpet?

6170653[/snapback]

 

Den skyter alt annet enn hardt.

Jeg tok hopup-en fra hverandre, og satte den sammen igjen nøye. Det resulterte i at det nå bare er noen av skuddene som ikke går som de skal, så det er nok en form for lekasje ett eller annet sted.

Endret av Seppe .
Lenke til kommentar
jeg er venstrehendt å jeg finner ikkje tak i pistolhylster.er d noen som vet hvor jeg får tak i det? :p

6172092[/snapback]

 

 

det letteste hadde bare vært å lære seg å bruke høyre(det jeg gjorde)

 

men du har noen firmar som lager hylstere for begge sider.

 

http://www.optactical.com/safariland6004.html her kan du velge hvilken hånd den skal være til og hvilket våpen den er til

Lenke til kommentar
Skyter den fortsatt hardt men har en veldig dårlig kurve, eller bare nesten faller den ut av løpet?

6170653[/snapback]

 

Den skyter alt annet enn hardt.

Jeg tok hopup-en fra hverandre, og satte den sammen igjen nøye. Det resulterte i at det nå bare er noen av skuddene som ikke går som de skal, så det er nok en form for lekasje ett eller annet sted.

6172382[/snapback]

 

 

En i klubben hadde det problemet en gang, og da hadde han stilt for mye på hopupen (opp tror jeg)..

 

Men det er vel dumt å spørre om du har prøvd å stille på den? :p

Lenke til kommentar
Skyter den fortsatt hardt men har en veldig dårlig kurve, eller bare nesten faller den ut av løpet?

6170653[/snapback]

 

Den skyter alt annet enn hardt.

Jeg tok hopup-en fra hverandre, og satte den sammen igjen nøye. Det resulterte i at det nå bare er noen av skuddene som ikke går som de skal, så det er nok en form for lekasje ett eller annet sted.

6172382[/snapback]

 

 

En i klubben hadde det problemet en gang, og da hadde han stilt for mye på hopupen (opp tror jeg)..

 

Men det er vel dumt å spørre om du har prøvd å stille på den? :p

6174610[/snapback]

 

Jeg har stilt på den ja :p

 

Problemet er løst nå da. Jeg skiftet ut den fjæren som presser kammeret mot girboksen når løpet er satt på plass med en sterkere fjær, og nå skyter den som en drøm. Jeg er sikker på at den nye hopupen kombinert med 6,04 mm. presisjonsløp økte den effektive rekkevidden med 50 %.

 

Vet noen forresten om den originale CA girboksen takler en Systema M120 fjær?

Lenke til kommentar

de har begge sin feels.

 

inne kan bli meget stressende, men jeg liker det godt, da man kan greie seg bra med bare en pistol. pluss at man kan leke SWAT osv.

 

skog er større å spille på, man har også flere forskjellige våpen, rifler, skarpskytter, sniper og MG. men kan også ha mye større spill i skog,

 

skog gir også flere muligheter til forskjllige kits. så jeg tror jeg må ta skog

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
de har begge sin feels.

 

inne kan bli meget stressende, men jeg like det godt, da man kan greie seg bra med bare en pistol. pluss at man kan leke SWAT osv.

 

skog er større å spille på, man har også flere forskjellige våpen, rifler, skarpskytter, sniper og MG. men kan også ha mye større spill i skog,

 

skog gir også flere muligheter til forskjllige kits. så jeg tror jeg må ta skog

6177751[/snapback]

 

ok.takk for opplysningene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...