Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Detteer da sånn danskene spiller (speedball), det mest underholdende spørr du meg!

6128980[/snapback]

Det så utrolig heftig ut! Tror de spiller slik på Vipers i Kristianssand.

6131072[/snapback]

 

Ikke helt det samme, Vipers har litt mer taktikk, samme som NASK...

Det var visst bare danmark og New Zealand elns som drev med sånn type airsoft aktivt..

Lenke til kommentar
Skal du på Pinky: Broken Dove, Gunfreak?

 

Det ser ikke ut til at vår klubb får anledning, siden NASF styret aldri gir oss et "ja", eller "nei" om medlemskap. Vi søkte vel en gang i januar/februar.

6133775[/snapback]

 

 

hvis jeg får tid skal jeg så klart dit, men tror jeg enten skal jobbe, eller utenlands da. men håper jeg får kommet meg dit.

 

har dere prøvd å ta kontakt med noen på forumet som har kontrol. kan hende søknaden dere har forsvunnet i paprimølla, er ikke så lenge siden det kom en del nye folk inn i styret

Lenke til kommentar
Skal du på Pinky: Broken Dove, Gunfreak?

 

Det ser ikke ut til at vår klubb får anledning, siden NASF styret aldri gir oss et "ja", eller "nei" om medlemskap. Vi søkte vel en gang i januar/februar.

6133775[/snapback]

 

 

hvis jeg får tid skal jeg så klart dit, men tror jeg enten skal jobbe, eller utenlands da. men håper jeg får kommet meg dit.

 

har dere prøvd å ta kontakt med noen på forumet som har kontrol. kan hende søknaden dere har forsvunnet i paprimølla, er ikke så lenge siden det kom en del nye folk inn i styret

6134073[/snapback]

 

Jada, klubblederen har faktisk snakket med Signature (høvdingen) i telefonen, så jeg vet ikke hva som tar så lang tid...

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...