Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man kan gjøre et stargate kit ganske billig, OD unifom kan man få billig, de vestene de bruker på stargate kan man også finne,

 

en P90 koster jo det den koster, hvis man skal spille med den, må man ha en TM.

 

men skal man bare ha et kit for posering og kulhet, kan man jo kjøpe de elendige tingene man finner på qxl.

Lenke til kommentar

Har spilt airsoft to ganger nå sammen noen bekjente. Må inrømme at det var helt utrolig gøy. Vi spiller ikke veldig proft. Vi tok to mot to, den ene gangen spilte vi på ett lite område i skogen, den andre gangen på en paintball-bane.

 

Nå ser jeg at denne tråden er veldig lang, men er det noen som har noen smarte taktiske "moves" å bruke på slike små kamper?

Lenke til kommentar

har man et full lag, eller hivs det er stor spill mange lang,

 

da har man snikskyttere, skarpskyttere og MG're noe som gir utslag i hvordan man spiller.

 

en god snikskytter kan få 10 man låst.

 

og når det kommer til full treffing er MG den store tingen i felt.

spesilet hvis mans skal holde et sted og blir engrepet av folk. vansklig å storme rett på et mg rede.

 

men det er her en skarpskytter kommer inn om kan ta ut forsvarere på lengre avstand.

Lenke til kommentar
Vi spiller med at er du truffet så er du truffet, er du ikke truffet så er du fortsatt med i spill..

6121885[/snapback]

Selvfølgelig. Jeg tenkte mer på om noen skyter på deg ifra lengre avstander, om du da har lov til å dukke hvis du får tid. Jeg har gjort det mange ganger, men så har jeg heller ikke spilt "proft". Har bare spilt med en kammerat eller to.

 

 

Edit: Jeg presterte å skrive "det", det skulle være "deg". ;)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
kommer helt ann på hvor mye man bestiller,

 

ingen som kjøper at magasin fra HK. da frakta er 3 ganger mer en hva magsinet ville koste.

 

men kjøper man en "pakke" med våpen, magasiner, batterier, lader osv.

 

kan man lett spare 1000 lapper. bare se på det bilde jeg posta av første bestillinga mi. der fikk jeg våpen, 4 eksta magasiner, 2 batterier, lader.

 

for ca. 3600 MED frakt og moms. mens du da bestiller 1 våpen for  nesten samme pris.

6121489[/snapback]

 

kan du gi meg en link til hk sjapper el?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...