lceman™ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 det var dyre saker 6116722[/snapback] Indeed, men tøymerkene er nesten et must. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 man kan gjøre et stargate kit ganske billig, OD unifom kan man få billig, de vestene de bruker på stargate kan man også finne, en P90 koster jo det den koster, hvis man skal spille med den, må man ha en TM. men skal man bare ha et kit for posering og kulhet, kan man jo kjøpe de elendige tingene man finner på qxl. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har spilt airsoft to ganger nå sammen noen bekjente. Må inrømme at det var helt utrolig gøy. Vi spiller ikke veldig proft. Vi tok to mot to, den ene gangen spilte vi på ett lite område i skogen, den andre gangen på en paintball-bane. Nå ser jeg at denne tråden er veldig lang, men er det noen som har noen smarte taktiske "moves" å bruke på slike små kamper? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 vansklig å finne noen smarte moves på når man er så få. er man 6-10 folk kan bruke litt takktik, der bakhold er den letteste og mest effiktive tingen man kan gjøre(uansett hvor stort et spill er) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vel, en av dere bør hode utkikk framover, mens han andre på samme laget bør passe på bakover. Også bør dere holde dere sammen, men ikke for tett. Går dere rygg i rygg, så vil en bitteliten skuddsalve klare å ta ut dere begge på en gang. Kan ikke komme på noe annet lurt akkurat nå. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ok, men hvordan spiller dere som har litt mer erfaring? Er det spill med mange folk og store områder? Nå har jeg bare spillt ganske korte spill med mye skyting og action. Tror det er det som passer best. Blir fort kjedelig om det blir for mye venting. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 har man et full lag, eller hivs det er stor spill mange lang, da har man snikskyttere, skarpskyttere og MG're noe som gir utslag i hvordan man spiller. en god snikskytter kan få 10 man låst. og når det kommer til full treffing er MG den store tingen i felt. spesilet hvis mans skal holde et sted og blir engrepet av folk. vansklig å storme rett på et mg rede. men det er her en skarpskytter kommer inn om kan ta ut forsvarere på lengre avstand. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg lurer på en ting; av å til når jeg spiller, så kan jeg tydelig se kulene komme farene, har jeg lov til å dukke hvis jeg får tid? Jeg ville jo aldri klare å hoppe unna et ordentlig skudd, så har jeg da lov til det innenfor airsoft? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det kommer jo helt ann på fra klubb til klubb da.. Vi spiller med at er du truffet så er du truffet, er du ikke truffet så er du fortsatt med i spill.. Så, så realistisk spiller vel de fleste ikke,.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Vi spiller med at er du truffet så er du truffet, er du ikke truffet så er du fortsatt med i spill.. 6121885[/snapback] Selvfølgelig. Jeg tenkte mer på om noen skyter på deg ifra lengre avstander, om du da har lov til å dukke hvis du får tid. Jeg har gjort det mange ganger, men så har jeg heller ikke spilt "proft". Har bare spilt med en kammerat eller to. Edit: Jeg presterte å skrive "det", det skulle være "deg". Endret 17. mai 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hvis du ser skuddet ja, du kan prøve å dukke unna, er vanskligere en man tror. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hvis du ser skuddet ja, du kan prøve å dukke unna, er vanskligere en man tror. 6122112[/snapback] Det kommer ann på hvor høy hastighet kulen har, og hvor tidlig du ser den. Har ofte dukket unna jeg. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 kommer helt ann på hvor mye man bestiller, ingen som kjøper at magasin fra HK. da frakta er 3 ganger mer en hva magsinet ville koste. men kjøper man en "pakke" med våpen, magasiner, batterier, lader osv. kan man lett spare 1000 lapper. bare se på det bilde jeg posta av første bestillinga mi. der fikk jeg våpen, 4 eksta magasiner, 2 batterier, lader. for ca. 3600 MED frakt og moms. mens du da bestiller 1 våpen for nesten samme pris. 6121489[/snapback] kan du gi meg en link til hk sjapper el? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 http://www.wgcshop.com/ http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home http://www.uncompany.com/ Har brukt alle selv og de er kjempe fine Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) www.uncompany.com www.wcgshop.com Edit: samtidig Endret 18. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 gunfreak 17.har du noen filmer fra da du har spilt? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 d var synd.tror jeg har funnet et våpen jeg skal kjøpe men jeg er jo bare 13 år:p Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Detteer da sånn danskene spiller (speedball), det mest underholdende spørr du meg! Gleder meg til at jeg skal flytte til DK sånn at jeg kan få være med på all morroa, ellers har vi kun 2 klubber i Norge (offisielle) som spiller nesten sånn.. Synd det er så få! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 grunnen til at det er så få slike klubber i norge er at den typen spill dekkes av paintballere, når flere paintballere får øynene opp for airsoft blir det flere som vil spille slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå