Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det jeg fyller 8 til høsten, vil jeg begynne med airsoft.

 

Da jeg er notorisk Stargate Sg-1-fan, vil jeg selvfølgelig ha det samme utstyret som brukes av SG-1 i serien.

 

P90 med integrert optisk sikte, og to side-rails for påmontering av lykt og laser.

 

Forslag til korrekt utstyr som kan bestilles fra UNcompany mottas med takk.

Vedlagt slenger vi med et lite nærbilde av Jack O'Neall med P90en sånn jeg ønsker at den skal se ut ferdig utstyrt.

post-34672-1147796028_thumb.jpg

Lenke til kommentar
I det jeg fyller 8 til høsten, vil jeg begynne med airsoft.

 

Da jeg er notorisk Stargate Sg-1-fan, vil jeg selvfølgelig ha det samme utstyret som brukes av SG-1 i serien.

 

P90 med integrert optisk sikte, og to side-rails for påmontering av lykt og laser.

 

Forslag til korrekt utstyr som kan bestilles fra UNcompany mottas med takk.

Vedlagt slenger vi med et lite nærbilde av Jack O'Neall med P90en sånn jeg ønsker at den skal se ut ferdig utstyrt.

6115736[/snapback]

 

 

har selv hatt lyst til å lage SG1 kit. vil anbefale OD uniform med sort vest,(ser ca. ut som det de bruker) og så klart TM P90

Lenke til kommentar
I det jeg fyller 8 til høsten, vil jeg begynne med airsoft.

 

Da jeg er notorisk Stargate Sg-1-fan, vil jeg selvfølgelig ha det samme utstyret som brukes av SG-1 i serien.

 

P90 med integrert optisk sikte, og to side-rails for påmontering av lykt og laser.

 

Forslag til korrekt utstyr som kan bestilles fra UNcompany mottas med takk.

Vedlagt slenger vi med et lite nærbilde av Jack O'Neall med P90en sånn jeg ønsker at den skal se ut ferdig utstyrt.

6115736[/snapback]

 

 

har selv hatt lyst til å lage SG1 kit. vil anbefale OD uniform med sort vest,(ser ca. ut som det de bruker) og så klart TM P90

6115797[/snapback]

Kanskje vi kan slå oss sammen litt om denne, eh?

 

Litt småting jeg har snublet over:

Team jacket

"SG1-P90 sele"

Tøymerker

Lenke til kommentar
ikke vær frekk nå, det er musikk fra BHD, som er den hellige filmen for alle airsoftere.

 

You are damn right! :cool: Det eksisterer ingen annen film med så mye steming for oss airsoftere.

 

Men, nå er Gortaz a Ran en smule irriterende når den spilles i en slik video. Det blir for stor kontrast mellom hendelsene i videoen og musikken.

Lenke til kommentar

kommer helt ann på hvor mye man bestiller,

 

ingen som kjøper at magasin fra HK. da frakta er 3 ganger mer en hva magsinet ville koste.

 

men kjøper man en "pakke" med våpen, magasiner, batterier, lader osv.

 

kan man lett spare 1000 lapper. bare se på det bilde jeg posta av første bestillinga mi. der fikk jeg våpen, 4 eksta magasiner, 2 batterier, lader.

 

for ca. 3600 MED frakt og moms. mens du da bestiller 1 våpen for nesten samme pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...