TrueNo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 er fire tusen mye å bruke fårr en ny begynner bare fårr våpen litt kule å batteri? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg brukte ca. 3500 for våpen, 2 batterier, 4 ektra magasiner og lader. da jeg bestillte første gang. pluss noen kanskje 200kr for ammo, som jeg kjøpte i norge. da har man alt man trenger for å spille. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg brukte ca. 3500 for våpen, 2 batterier, 4 ektra magasiner og lader.da jeg bestillte første gang. pluss noen kanskje 200kr for ammo, som jeg kjøpte i norge. da har man alt man trenger for å spille. 6102627[/snapback] var det gevær eller pistol? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg har tengt å kjøpe http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=470 http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1035 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 dette var min første bestilling med litt regning ser man at alt dette kom på 3666kr. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Her er noen bilder fra en øvelse vi i Stavanger Airsoft Klubb (SASK) hadde i helgen: Egeland og Bårseth dekker. Heitman poserer (Trigg3r på NASF forumet, Gunfreak). Nedskutt klubbleder slepes vekk. Bastiansen sikter. Groupfuck! Meg, poserer. Trekker ut av skogen. Egeland og meg jakter. Medevac! Trekker inn i skogen. SASK er en ny klubb i Stavanger. En NASF søknad er inne. Om vi blir medlem, blir vi Rogalands eneste klubb med 16 års grense. For å gå foran med et godt og lovlig eksempel har jeg solgt G36c'en min til klubben, til bruk som utlånsvåpen, mens M16A2'en blir oppbevart i klubblederens skap når den ikke er i kamp, frem til jeg er 18 om to måneder. Faste verger for alle under 18 er også satt opp. Enjoy the photos, har fargegradert dem, og flesteparten er også tatt av moi. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 kult.hvor skal batteriene inn i softgun geværet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 DE VAR GODE! dere så veldig "ekte" ut. likte dette vedlig. utrolig tøffe. men husk det heter ikke "KAMP" men "SPILL" Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Likte dette bildet veldig godt: Hvor har de to fått gunsa fra? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 er d noen såm gidder å legge ut noen filmer fra spillene deres?takk på fårhånd Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 http://www.airsoft-norge.com/modules.php?n...wdownload&cid=2 last ned den som heter operation pinky Lenke til kommentar
snapsenslager Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jada, dette var kjempetøft. Kyrre er kul. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 http://www.airsoft-norge.com/modules.php?n...wdownload&cid=2 last ned den som heter operation pinky 6103483[/snapback] Laster den ned nå... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) DE VAR GODE! dere så veldig "ekte" ut. likte dette vedlig. Takker så meget! Mer snadder er på vei inn også. Skal kjøpe en SG1 som jeg skal bygge om til AG3 som bursdagspresang til meg selv. En Combatkit vest skal også anskaffes før sommeren. utrolig tøffe. men husk det heter ikke "KAMP" men "SPILL". Ja, jeg vet. Pleier alltid å rette på andre folk som sier kamp/krig osv. selv, så jeg dreit meg litt ut der. Hvor har de to fått gunsa fra? Den ene er en G3 SG1 med real-steel AG3 forkjefte og kolbe. Den andre er en HK51. Begge er vel kjøpt fra www.wgcshop.com? Endret 14. mai 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Kikket nettopp på Operation Pinky, jeg må si; det så vannvittig heftig ut! Kyrre, fantastiske bilder! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Stilig når folk kjøper ordentlige uniformer og utstyr Må bare informere at den ene armbretten på M98en ikke er godkjent Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 DE VAR GODE! dere så veldig "ekte" ut. likte dette vedlig. Takker så meget! Mer snadder er på vei inn også. Skal kjøpe en SG1 som jeg skal bygge om til AG3 som bursdagspresang til meg selv. En Combatkit vest skal også anskaffes før sommeren. utrolig tøffe. men husk det heter ikke "KAMP" men "SPILL". Ja, jeg vet. Pleier alltid å rette på andre folk som sier kamp/krig osv. selv, så jeg dreit meg litt ut der. Hvor har de to fått gunsa fra? Den ene er en G3 SG1 med real-steel AG3 forkjefte og kolbe. Den andre er en HK51. Begge er vel kjøpt fra www.wgcshop.com? 6104101[/snapback] Har lyst å modde en MP5 til G5A3 elns.. Husker ikke helt hva betegnelsen ble.. Men hadde vært kult.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Takker for responsen! Edge: Høres passe umulig ut. Vanskelig å si hva du kan beholde av selve MP5'en. Kjøp deg en G3 SG1 og RS deler fra her, så er du i boks. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Trenger vel lengre løp, G3A3-deler og en dremel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?t=7527 her kan du lese om en som har lignende planer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå