Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spørsmålet er vel først og framst til Cutthroat Bill, men alle som vet kan svare: Hvordan er TM's Desert Eagle hard kick i realisme, hva angår rekryl og utseende? Ser du klart at den er av plast, eller?

6053975[/snapback]

Det skal godt gjøres å se at den er plast (det er krom versjonen jeg har, ikke matt svart). Når du tar på den, så skjønner du det, men det er en bagatell.

 

Ryktene sier at den sparker omtrentlig like hardt ifra som en 22cal, jeg er ikke sikker på om det er sant. Har selv skutt med 22cal i pistol format mange ganger, det er dog lenge siden sist. Ikke missforstå, det sparker hardt, men ikke hardt.

Lenke til kommentar

Fy flate...

 

Beste dagen som har vært hittil i år!!

 

Vi starta med spill 1200 ( på en gård ) for så å flytte oss til vårt faste spille sted (stubberudkjærnet) der vi holdt på til sirka 1700 så grillet vi og spilte videre til 1930 :D

Har vært fint vær i hele dag og bare godt humør :wee:

 

Noen andre som har vært på spill idag?

Lenke til kommentar

hvis du tilfeldigvis er i Danmark, nærmere KBH så anbefaler jeg deg å dra innom den butikken du linka til Gunfighter (www.rodes.dk)..

 

De har de fleste våpna som de har på websiden i butikken, eget verksted og egen skytebane til å teste våpnet på!!

 

Jeg syns det er verdt de ekstra hundre kronene det koster der nede, sikkert mer enn hundre kroner billigere når du kjøper fra HK men orker ikke å styre med alt det der:P

Lenke til kommentar

noen ba om bilder, da jeg ikke har noen nye enda, får det bli litt oppkast

 

ww2. teksturen på unifomer ser bare ræv ut på dette bilde ser ut som den pysjamas. og ting sitter ikke helt. må se å ta et bedre bilde. skal også kjøpe en M42 uniform.

sagg.jpg

sagg2.jpg

NAM kit. skal se om jeg legger ut et oppdatert bilde av denne snart, sa jeg har kjøpt en del nye ting til det. men venter til jeg får bestillt noen små ting til før jeg tar nytt bilde, trenger støvler og buttpack.

first2.jpg

first.jpg

 

norsk kit jeg aldri ser ut til å bli feridg med, venter egentlig på at det skal komme en ny type unform, da m98 egentlig er perm og base uniform, og membarn uniformer er dyre og skal kanskje byttes ut så da gidder jeg ikke bruke penger på det. norsk2.jpg

 

SWAT kit. som jeg entlig har lyst på ny vest til. samt en skikelig belte.

rom5.jpg

 

mitt moderne amerikanske kit, som ikke er et ekte kit en gang, her må nesten alt byttes ut, eneste jeg kanskje beholder er vesten, vet ikke enda

jule%20tre%201.JPG

 

egentlig ikke noe kit, men litt kult, PMC/Closeprotection kit.

pmc2.jpg

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...