Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 og CA sin G36 har en tedens til å enten funke drit bra, eller bare drit... noen er vedlig fornøyde og andre har bare hatt problmer med den. for en nybegynnner er sikkhet og holdbarhet mye viktigere en metal body, så gå for TM, du kan senere spandere på den en metalbody. det finnes også noe guider for hvordan man får plastic body'n til å se ut som metal.. som er en fin løsning.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Enig med Gunfreak.. For eksempel jeg, har bare vært fornøyd med min G36C (Classic Army) mens mange andre bare har syntes det var dritt siden den gikk i stykker bare de så på den... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 var vel 6 av 6 CA g36c som gikk i stykker for en bergensklubb. en TM M4 er veldig fin, da man har EKSTREMT med muligheter for å oppgradere og stayle. se på bilde galeriet på www.airsoft-norge.com for inspirasion. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tror jeg spurte om det tidligere, men jeg kan ikke huske om jeg fikk noe svar. I alle fall; passer løpet til en TM G3 SG-1 på en TM MP5? Jeg har så sinnssykt lyst til å bygge en MP5 skarpskytter rifle. Jeg har ikke råd til noe slikt nå, men hvis jeg hadde klart å spare opp littegran. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 det er en egen tråd om akuratt dette på airsoftgun.info svaret er ja, hvis du er god med en dremel Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Skyter denne så veldig mye bedre enn denne? Er det verdt de 200kr ekstra? 6024176[/snapback] Ingen som vet om det er no merkbar forskjell på de to? untatt prisen.. Endret 3. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 har ikke peil de er begge CA så jeg kan ikke kjønne hva som er forskjell Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 den ene har "Denne model har køleriller i løbet, identisk med militærmodellen.".. Skrev de i feil rekkefølge... Men syns du det var en rimlig pris? i og med at man får med M140 tuning.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) det er en egen tråd om akuratt dette på airsoftgun.info svaret er ja, hvis du er god med en dremel 6033048[/snapback] Virkelig? Hmm, hadde jo vært morsomt å prøve, men jeg har ikke råd akkurat nå. Takk for hjelpen! Edit: Kan jeg få en link til tråden? Endret 3. mai 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 mine 3 WA 1911. fra venstre. 1911A1, Colt Series 70, Kimber Custom II Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 10 ny malte STAR 20rd mags. nå har jeg 18 mags til NAM kitet mitt. 8 TM i Mag lommer 7 STAR's i bandolere 1 STAR i hjelme strikken. 2 STAR's i M16 taipet sammen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe ser ut som du er rustet til å lage din egen lille krig ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 problemet var et de STAR magsa er av plast. derfor du får 10 for $30. og de har en kjempe stygg grå farge som er jævlig plast ut. og for at de skulle matche TM magasinene måtte de bli sorte Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvor godt kjennes det å bli truffet av en slik kule fra en av de dyre softgun'ene? Hvor langt skyter de? Selv spiller jeg paintball og har testet en dårlig softgun og det ga meg ingenting i form av engasjemang og kjente ikke engang når jeg ble truffet så viste aldri om jeg var blitt skutt. Virker ganske gøy og har vurdert å skaffe meg en gunner. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 på bar hud fra 10 meter svir det. og du får kanskje et lite blåmerke. dette er fra en standar TM. men du vil merke et skudd selv fra 30-40meter. som en vanlig AEG greier. med en 450fps oppgradert rifle får du kanskje 50 meter. og en 550fps oppgradert boltrifle er treffsikker opp mot 70 meter. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg var som sakt i DK i helgen som var... ble skutt av en sniper på sirka 60m, har blåmerke på rompa fortsatt liksom.. Det var en der som hadde en full trimma AK47 Dragunov eller hva den heter, den skjøyt godt over 80-90m på full auto, helt sykt hva de danskene får til med våpna sine ass.. Vil også nevne at en i klubben ble skutt på 1m avstand med sigmaen (i leppa).. han måtte opperere ut kula 4dager etterpå... Endret 5. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvordan funker Kimber Custom II'en da gunfreak? Den var deilig værtfall! Lurer på å installere metall-body på P226'en.. Noen idè hvem som lager de beste metalbodyene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 den funker som bare det, WA har aldrig laget de kraftigste eller mest nøyaktige men Blowback feelen er drit digg. og på 15 meter en den dead on. den kan bruke den samme magasiner som de andre 1911'ne jeg ha så nå har jeg 5 magasiner. vet ikke hvilket metal kit som er best på p226. men guarder pleier jo å lage gode ting Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ditcha ideen om å sette metall på P226'en.. Men vurderer å gå for en såkalt " WA S.C.W. Mark IV Series 70 P.G.", DVS en WA i herlig face/off-stil. To spørsmål: Er magasinene likt som på 1911, eller er dette av goverment-serien? Hva slags gass? Ser sandefjord er utsolgt for H134.. Er den å anbefalle i en WA, eller funker greengas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå