Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

og CA sin G36 har en tedens til å enten funke drit bra, eller bare drit...

 

noen er vedlig fornøyde og andre har bare hatt problmer med den.

 

for en nybegynnner er sikkhet og holdbarhet mye viktigere en metal body, så gå for TM, du kan senere spandere på den en metalbody. det finnes også noe guider for hvordan man får plastic body'n til å se ut som metal.. som er en fin løsning..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor godt kjennes det å bli truffet av en slik kule fra en av de dyre softgun'ene? Hvor langt skyter de?

 

Selv spiller jeg paintball og har testet en dårlig softgun og det ga meg ingenting i form av engasjemang og kjente ikke engang når jeg ble truffet så viste aldri om jeg var blitt skutt. Virker ganske gøy og har vurdert å skaffe meg en gunner.

Lenke til kommentar

på bar hud fra 10 meter svir det. og du får kanskje et lite blåmerke.

 

dette er fra en standar TM.

 

men du vil merke et skudd selv fra 30-40meter. som en vanlig AEG greier.

 

med en 450fps oppgradert rifle får du kanskje 50 meter.

og en 550fps oppgradert boltrifle er treffsikker opp mot 70 meter.

Lenke til kommentar

Jeg var som sakt i DK i helgen som var... ble skutt av en sniper på sirka 60m, har blåmerke på rompa fortsatt liksom..

 

Det var en der som hadde en full trimma AK47 Dragunov eller hva den heter, den skjøyt godt over 80-90m på full auto, helt sykt hva de danskene får til med våpna sine ass..

 

Vil også nevne at en i klubben ble skutt på 1m avstand med sigmaen (i leppa).. han måtte opperere ut kula 4dager etterpå...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

den funker som bare det, WA har aldrig laget de kraftigste eller mest nøyaktige men Blowback feelen er drit digg. og på 15 meter en den dead on. den kan bruke den samme magasiner som de andre 1911'ne jeg ha så nå har jeg 5 magasiner.

 

vet ikke hvilket metal kit som er best på p226. men guarder pleier jo å lage gode ting

Lenke til kommentar

Ditcha ideen om å sette metall på P226'en.. Men vurderer å gå for en såkalt " WA S.C.W. Mark IV Series 70 P.G.", DVS en WA i herlig face/off-stil.

 

To spørsmål: Er magasinene likt som på 1911, eller er dette av goverment-serien?

Hva slags gass? Ser sandefjord er utsolgt for H134.. Er den å anbefalle i en WA, eller funker greengas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...