Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var vi tilbake fra en utrolig sinnsykt fet helg!!

 

De danskene er helt skøge oppi hue ass... de kjører High Torque motorer med 12v batterier og fy faen som det går ass...

Ene fyrn hadde sniper rifle som gikk på luft (800fps) der for å få den i gang så måtte han pumpe den opp med en sykkel pumpe, og når han først skøt, så traff han det meste ass...

Jeg syns måten de spilte på var helt genial (speedball) der man egentlig ikke har så veldig mye bruk for kamuflasje fordi de fleste spillene er over etter 20min.

 

Ivertfall, bilder og film vil komme for de som er nysjerrige :p

Lenke til kommentar

en stock TM M4 og en stock TM g36 er kliss like i ytelse.

de har ca. gode muligheter får å oppgraderes.

løps lengden har veldig lite å si på stock våpen,

 

det går 90% på looks.

 

eneste er at de gamle M4ene til TM fort kan bli litt løse forann. men den nye M4 dems skal ha løst det.

Lenke til kommentar

Spørs egentlig..

 

Vil du være sikra et våpen som funker og som du nesten aldri vil få problemer med så skaffer du deg Tokyo Marui. På Marui er det veldig mye plass, fps er ikke så høy på stock våpen og det kan være til tider ganske dyrt å oppgradere til metal body feks..

 

Vil du ha et våpen som du kan sitte og skru litt på osv vil jeg anbefale deg Classic Army. Disse kommer som oftest i metall (G36C er no karbon aktig som på den ekte (glassfiber?)) og har litt høyere fps enn Marui..

 

Ellers er det bare smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...