Gunfreak Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvilken pistol er det? 6005243[/snapback] denne http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-PS-KMBF_cat_WA Evenrud: hvor er det? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det er rørdal beredskaps by i Ålborg! Tror det er en nedlagt trenings leir for militæret elns, er ikke helt sikker der sånn Men skal ta masse bilder osv Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Så ut som et lekkert spillområde det der. Men det var noen ufattelig stygge kits. Typisk dansk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da var vi tilbake fra en utrolig sinnsykt fet helg!! De danskene er helt skøge oppi hue ass... de kjører High Torque motorer med 12v batterier og fy faen som det går ass... Ene fyrn hadde sniper rifle som gikk på luft (800fps) der for å få den i gang så måtte han pumpe den opp med en sykkel pumpe, og når han først skøt, så traff han det meste ass... Jeg syns måten de spilte på var helt genial (speedball) der man egentlig ikke har så veldig mye bruk for kamuflasje fordi de fleste spillene er over etter 20min. Ivertfall, bilder og film vil komme for de som er nysjerrige Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 altid fint med bilder, selv om dette ikke akuratt er min cup of joe Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg er nyskjerrig som bare det; jeg har aldri spilt "ordentlig" med softguns. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 En av de som var med sa han ville legge ut noen bilder på www.rhc-hardball.dk tror jeg det var... De vi var hos har www.ghostbusters.dk som hjemme side ivertfall Ellers så legger jeg ut link til film som kommer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvor annbefaler folket å kjøpe softguns? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 www.uncompany.com (utenlandsk) www.wgcshop.com (utenlandsk) www.sandefjordpaintball.com (norsk) www.wasteland.no (norsk) Ved kjøp på de utenlandske så kan du spare litt penger, mens på de norske så er det litt dyrere... Men du kan finne mange fine tilbud på de norske da Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Går det å sette inn ett løp(istedefor det todelte som er inne fra før) inn i TM M4A1? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 vet ikke? har ikke peil på løp.. on a sad note, så funker ikke STAR m249'n min, det er noe fuck med gearbox selve tanjula går ikke rundt, de sitter liksom fast.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Og der begynte 1 av de mange problemene hehe neida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er The Q Project en god airsoft-side? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) så ut som at den var fra Amerika... Og hvis den var det så får du en orangsj tupp på våpnet ditt pga en eller annen fucka lov i usa... bestill heller fra de utenlandske som jeg oppga !! Edit: Skyter denne så veldig mye bedre enn denne? Er det verdt de 200kr ekstra? Endret 1. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har lyst på en G36. Men jeg vet ikke helt om hvordan den er vers a vi M4... Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 G36 er værtfall styggere en M4 etter min mening. Ang ytelse har den vel noe kortere løp, men kuler pr min og slikt kommer an på merke(motor) og slikt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Spørs også hva slags airsoft du skal spille... Til Milsim vil jeg si at M4 er best, men til speedball og mer morro vil jeg anbefale G36en Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 en stock TM M4 og en stock TM g36 er kliss like i ytelse. de har ca. gode muligheter får å oppgraderes. løps lengden har veldig lite å si på stock våpen, det går 90% på looks. eneste er at de gamle M4ene til TM fort kan bli litt løse forann. men den nye M4 dems skal ha løst det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Men, om jeg skal kjøpe en G36 eller en M4. Hvilket merke burde jeg velge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Spørs egentlig.. Vil du være sikra et våpen som funker og som du nesten aldri vil få problemer med så skaffer du deg Tokyo Marui. På Marui er det veldig mye plass, fps er ikke så høy på stock våpen og det kan være til tider ganske dyrt å oppgradere til metal body feks.. Vil du ha et våpen som du kan sitte og skru litt på osv vil jeg anbefale deg Classic Army. Disse kommer som oftest i metall (G36C er no karbon aktig som på den ekte (glassfiber?)) og har litt høyere fps enn Marui.. Ellers er det bare smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå