Papirkurven Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Jeg også anbefaler WGC, der kan du og sette verdien på pakken selv, så du slipper unna med en del moms. Du kan jo også sjekke ut den nye ASG CZ Scorpion EVO som nylig har kommet på markede. Laget av RS deler og hele våpne er laget i europa, så null kina crap. Den har også innebygd elektronikk som gjør at du får beskjed om våpne trenger nytt batteri eller om det er noe feil med våpne. Den har også single fire, burst fire og full auto. Tror jeg skal kjøpe en selv. Koster rundt 400-450 dollar. Tar også under 1 minutt og skifte fjær på den, som gjør det enkelt og skifte mellom SIBO og skogs spill. http://youtu.be/NYRbhY1cgeU?list=UUxJ_Liuzh6kPdok1bIk4zEA Endret 11. august 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
Patek Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hovedbruken blir skogsspill med kamerater. Bør jeg satse på noe med litt lengde på løpet da? Blir nok også blinkskyting. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Jeg kjøpte nytt og lengre løp, tight-bore. Den stakk litt uttafor ytterløpe, så jeg monterte bare en lyddemper for å skjule innerløpe. Det er jo et alternativ om du føler du trenger lengre løp. Tror ikke lengre løp har så forferdelig mye å si i airsoft. Tror det har mere og si på hophup og bucking når det kommer til lengde. Jeg merket iallefall størst forskjell når jeg skiftet hopup og bucking. Endret 11. august 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Lengre løp gir ikke nødvendigvis lengre rekkevidde, med mindre du utnytter den økte lengden for å oppnå høyere kraft, og dette begrenses jo av baneregler. I praksis så har løpslengde liten til ingen betydning på rekkevidden, og lengre løp kan faktisk gi dårligere presisjon fordi det kan bli mindre stabilt. Min G&G "pistol" M4 med 15cm løp har faktisk en effektiv rekkevidde på 60-70 meter med .28g kuler, takket være hop-up og løp av høy kvalitet. Min oppgraderte CYMA MP5K med 14cm løp og .9 joules traff fint en motspiller på 50 meters hold, så du trenger ikke så veldig høy kraft for å få grei rekkevidde egentlig. Papirkurven har rett i at hop-up har mer å bety enn løpslengde når det kommer til rekkevidde, kombinert med rett kulevekt. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hva med bruktkjøp da? Kunne denne vært noe? http://www.finn.no/50353627 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Skal være et kurant våpen det der vil jeg tro. Selv har jeg ikke noe erfaring med ASG merket. Ser våpenet koster rundt 330 Dollar nytt. Så det er vell en grei pris det der. Edit: Sjekk også ut airsoftguns.info. Det er der folk flest legger ut airsoft våpen for salg. Endret 11. august 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
Patek Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kan den her være noe? http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=AA-AEG-05-DX&search=special&rs=Electric%20Airsoft%20Gun%20-%20AEG&catid=1&cat=900&view_choice=a Ellers så heller jeg mest mot M4, noen andre M4 dere har å anbefale? Full metal (helst, men må ikke), bra innmat og med mulighet for oppgraderinger Takk for alle svar Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det der er jo en M4 variant. (den ekte er vel bygget på M4A1 og noen ganger eldre M16 varianter) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Alien Airsoft er vel et relativt nytt merke, men har ikke hørt no spesielt negativt om merket. Den var ikke spesielt rimelig, men heller ikke spesielt dyr, jeg hadde forventet høy kvalitet til den prisen da. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hvilken ms100 fjær anbefaler dere? Er det noen merker man burde unngå når det gjelder noe så enkelt som en fjær, eller er det ikke store forskjellene i kvalitet? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Den største forskjellen er vel hvor stabile de er og hvor nær de er oppgitt kraft. Eller kan du risikere at de knekker om det er et skikkelig billig jallamerke, og da kan den fort ta med seg andre deler i fallet. Burde gå greit hvis du holder deg til kjente merker hvertfall. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Supert Så kan jeg jo like gjerne spørre her. Er ikke noen som helt tilfeldig har multicam lommer de ikke har bruk for som kan selges? Alt er av intr. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Kan en slik være noe? http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=GP-AEG-AEG067B&search=category&rs=Electric%20Airsoft%20Gun%20-%20AEG&catid=1&cat=900&view_choice=a Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Dette er et kult spill for airsoftere spesielt for de som holder på med CQC, her er en video av meg når jeg endelig greide et vanskelig brett! Spillet har allerde masse mods Et annet å sjekke ut er Breach and Clear, litt mer militær ikke så SWAT fokus, der du kan tilbringe timer å å customize våpen og gear. Det finnes både på pc og nettbrett Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Det ble temmelig stilig. Driver å bygger meg en ny AK selv for tiden, og lurer på å kjøre en slags "rat rod" stil på den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kit so far Cammoen funker 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Slengte på litt maling på rifla mi idag jeg også. Mitt aller første forsøk på spraymaling, så ble ikke helt 100%. Men ble fornøyd selv så. ^^ 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kuligt! Din var mye mer fancy enn min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå