hugRmunR Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er det King Arms som har de beste kulene? Ser mange anbefaler de. King Arms, KSC og G&G. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvordan er denne å bruke i airsoft, vil den bli for vond å bli truffet med? Burde man ha på seg litt eller hvordan er det? Syntes den virker så veldig kraftig i forhold til alt annet.. http://game-on.no/products/dan-wesson-8-co2-revolver-black eventuelt hvordan er denne i forhold? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ingen av de blir tillatt på seriøse baner, du burde se etter noe som skyter under 1.5J (120m/s). Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ingen av de blir tillatt på seriøse baner, du burde se etter noe som skyter under 1.5J (120m/s). Hmm, ok.. Vet du hvorfor de ikke er tillatt? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hmm, ok.. Vet du hvorfor de ikke er tillatt? Fordi de er for kraftige... Endret 2. september 2013 av Northern Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hmm, ok.. Vet du hvorfor de ikke er tillat? Så du har ingenting imot å skade andre og ødelegge spillet for andre? Greit det, bruk en sånn revolver mot meg på banen, så skal jeg sende 500 skudd i retur i løpet av 10 sekunder. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Så du har ingenting imot å skade andre og ødelegge spillet for andre? Greit det, bruk en sånn revolver mot meg på banen, så skal jeg sende 500 skudd i retur i løpet av 10 sekunder. Tenkte meg det Var et sånt svar jeg forventa haha Ville vise en kamerat som ville kjøpe en sånn at det bare hadde vært kjipt, så "måtte" liksom spørre her. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) er vel ihvertfall ikke tilatt ved nasf spill. Endret 5. oktober 2013 av joandreas Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Noen som vet hvor en kan få kjøpt ny topprail til en KWA SR12? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vil tippe det er mulig å finne hos en av de større utenlandske forhandlerne. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Noen som vet hvor jeg kan finne deler til en Marui MP7? Finner ikke noe særlig på WGC og redwolf Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er jeg dømt til å feile om jeg putter et 11,1volt LiPo i en standard G&P-børse? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det holder nok en stund, men det er ganske hardt med girkassa. Jeg anbefaler å overhale girkassa og lodde inn mosfet og automatsikring på ledningsnettet. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Har et 3000 mAh 9,6v batteri i min KWA SR12 og CA MP5A2. Er det vits å bytte til Li-Po? Tenker da mest på SR12'en, har lest flere steder at denne skal være Li-Po-klar ut av esken. Hva vil jeg merke forskjell i på en økning til et 11,1v Li-Po? Høyere ROF og bedre trigger-respons? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skuddtakta blir høyere og avtrekker responsen blir bedre, men du risikerer å kverke girkassa og brenne avtrekkerkontaktene om du kjører den originalt på et 11.1V li-po. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Da har jeg kjøpt meg min første enhet: en nbb m92 håndpistol fra et utsalg i stavanger (game-on), med kuler, gass og skulderhylster. Kom vel på rundt åtte hundre totalt. Enda ikke fått skutt den, da jeg er usikker på hvor jeg kan finne et passende område, og jeg reiser utenbys over helgen. Men smålig spent! Spilte en del paintball før (ca når de automatiske elektriske modellene som autocockerene var å vei inn). Men det er jo en stund siden. Får se om det fører meg til en klubb og investering i bedre utstyr eller ei =) Så litt på http://game-on.no/products/aw-308-sniper men vet ikke om den er veldig dyr å oppgradere til en tålelig standard? Innspill er veldig velkomne =) . Endret 2. november 2013 av Slai Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tenkte å kjøpe denne http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/GBB_Rifles_SMGs_Umarex_Umarex_HK416_D10_5RS_GBB.htm men åssen vil det fungere i kulde? har ikke akuratt tenkt å spille på vinteren men må bare spøre Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 De sier vel såvidt jeg har lest at kulde gjør at trykket blir svakere og dermed vil skyte med lavere fps? Trodde alt utenom pistoler og bolt action rifler var batteridrevne for å være noe tess. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vedlikeholdt min CA m14 scout og ved uhell knakk aluminiumsholderen for triggerassembly'en, noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny eller reparere den? Har prøvd epoxy lim, funks dårlig, kanskje mulig å lodde den? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sjekket Evike? De har bra med utvalg der. Jeg mistet selector switchen min sist match til min m14 dmr. De hadde den på Evike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå