Lefse Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Tolker posten din som at dette er en AEG du vurderer å kjøpe? En AEG er ikke nødvendigvis mindre pålitelig om den er oppgradert. Om det er gjort skikkelig med gode deler, så kan du kjøre 40 skudd i sekundet med 1.5J med høy pålitelighet. Kjørte en AK på 38 skudd i sekundet med ca 1.2 joules, etter ca 30 tusen skudd gikk den fortsatt som ei klokke. Hadde jeg ikke bygd den om til semi sniper, så hadde den nok fint klart 100 tusen før deler hadde begynt å bli utslitt. Det at han har fått anbefalinger fra ED Sport ringer en varselbjelle hos meg hvertfall, de folkene vet fint lite om interne AEG oppgraderinger etter det jeg har erfart... Endret 14. mai 2013 av Lefse 1 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Takk for innspill lefse! Vurderer å kjøpe meg en airsoft, helst en M4 modell e.l. Har du noen anbefalinger? Er helt ny på dette feltet, men vil helst ikke ha noe jalla. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Av M4 så er King Arms og G&P veien å gå. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 King Arms og G&P har generelt godt ry, M4 serien til begge merker er anerkjente. En G&P eller KA M4 med et godt 7.4v li-po funker som gull det. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 har dere noen spesifike linker til nettbutikker? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg liker å handle AEG'er fra WGC Shop og Ehobby Asia, de har mye oppgraderingsdeler og utstyr også. Batterier og lader handler jeg fra Hobbyking, mye bra saker der til en rimelig pris. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg skal starte med Airsoft nå, men sliter veldig med og bestemme meg for våpen, da det er helt sykt mye å velge imellom. Har sett mye på VFC sine. (Skal ha AEG) Også G&P. Har lyst på en rifle som ikke er alt for stor, men likevell er bra. Noen anbefalinger?(Kan strekke meg til 3-4000kr) Hvordan er airsoftgi.com? Ser de har veldig bra utvalg Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Airsoftgi sender ikke til Norge såvidt jeg vet. Jeg ville heller rettet blikket mot asiatiske forhandlere som WGC Shop, Ehobby Asia og Redwolf Airsoft, de er store og anerkjent forhandlere med gode priser og utvalg. Veldig vanskelig å komme med anbefalinger når du ikke sier hvilken plattform du liker en gang, som AK, M4, MP5 osv. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Ja, sant det. Liker SCAR, HK416/7, M4 osv best. Har funnet en jeg er ganske sikker på å kjøpe meg, men finner den kun på WGC og der er den utsolgt. (Er så utrolig mye som er utsolgt på alle nettsider..) Denne er det jeg snakker om LINK. edit: Er det noen av de nettsidene som er snille mtp. markering på pakker for å slippe toll? Endret 22. mai 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 WGC merker med lavere verdi og slikt. Er vel strengt tatt ikke lovling, men er vel ikke akkurat høyeste prioritering hos tollvesenet da. HK replicaer er det dårlig med for tida, da HK har trukket tilbake stort sett alt av lisenser. Mulig Cybergun har lisens enda, men vil heller ha en hjemmelagd ertepistol enn noe fra Cybergun. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Så det er ikke vits i å vente i håp om at den kommer på lager? Har du noen andre anbefalinger til rifler om ligner den da, i god kvalitet? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Den du linker til er en M27 da, og ikke en HK416 (men kul uansett) Ehobby har inne HK417, den korte varianten. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva med VFC SR16E3 CQB AEG ( KAC Licensed ) ? Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg har ikke erfaring med akkurat den modellen, men har hatt 4 VFC'er. Fantastisk byggekvalitet, og har ingenting negativt å si om innmaten. Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei, noen som vet hvor jeg kan få kloa i en HK417 av samme type det norske forsvaret bruker, eller må jeg kjøpe en VFC HK417 og modde den? Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hei, noen som vet hvor jeg kan få kloa i en HK417 av samme type det norske forsvaret bruker, eller må jeg kjøpe en VFC HK417 og modde den? Wgc har løpskit selv om kort variant er mer praktisk. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Spillte mine første airsoft matcher igår i en skog. Var utrolig morsomt og adrenalinfylt! Likte dette mye bedre enn paintball! Vi var kun 6stk, men var utrolig morsomt uansett. Airsoft klubben våres er ganske ny og har få medlemmer. Men satser på at flere blir med etterhvert. I dag fikk jeg også feriepengene, og skal bestille meg utstyr. Sliter fortsatt med og bestemme meg for våpen. Fant en HK416 på Evike.com som var på lager for 2 dager siden, men den ble utsolgt i går selvfølgelig. Så nå har jeg stusset litt på denne, Echo1 Platinum Edition Full Metal M4 Crane Stock Airsoft AEG Rifle Package Ser den har fått veldig mye bra kritikk. Hadde håpet på å få skaffet meg en HK416, men den er utsolgt overalt, så har gidd opp den. VFC sine SCAR frister også veldig mye. EDIT: Fant en 416 på lager faktisk. http://www.airsoftat...05.htm?CartID=1 Tror disse sender til norge også! Edit2: Nei, det kunne det ikke..... Endret 30. mai 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 EDIT: Fant en 416 på lager faktisk. http://www.airsoftat...05.htm?CartID=1 Tror disse sender til norge også! Edit2: Nei, det kunne det ikke..... Har du sendt mail og hørt? Mange forhandlere er veldig behjelpelige bare du sender en e-post, selv om Norge ikke er et landene de i utgangspunktet sender til. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Har du sendt mail og hørt? Mange forhandlere er veldig behjelpelige bare du sender en e-post, selv om Norge ikke er et landene de i utgangspunktet sender til. Wgc http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=UMA-AEG-LHK416-BK83&search=special&rs=umarex%20416&catid=&cat= boom arms http://www.boomarms.com/shop/item.cfm?id=UM-AEG-416D&curr_code=USD Anbefale wgc visst du ikke skal ha acog eller 552 med. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Wgc http://www.wgcshop.c...416&catid=&cat= boom arms http://www.boomarms....D&curr_code=USD Anbefale wgc visst du ikke skal ha acog eller 552 med. Men for fuck sake! Nå har de den på lager plutselig, jeg som bestilte meg utstyr for sånn 2 timer siden.. Ble en annen rifle. Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå