Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G36en min var litt treig i vinter :p men det var nok pga kulden da hehe...

 

En i klubben nå har en CA M15A4 (tror jeg) og han bruker 9.6v i sin... Fyyyyyy faen så sykt den skyter ass, liksom alle som har spilt en stund lurte på hva han hadde satt inn i geværet ikke sant hehe men det var jo bare en stock rifle..

 

Sikkert en av de 100 CA selger som virkelig er kvalitet da :hmm: men fy feite den var skummel å komme i skudd veksling med :p

Lenke til kommentar

jeg har EG-1000 motor og bruker 8,4v 3000mah.. funker fett som faen!

 

Men det står på rodes.dk at de anbefaler store batteripakker da CA bruker mye strøm ifh til andre våpen, så jeg tror steget opp til 9.6v vil være en merkbar forskjell. Flere i klubben som kjører med 9.6v på EG-1000 motorer uten problem.

Lenke til kommentar
Nja da vet jeg ikke...

 

Hvis du leser litt lenger oppi her så sier gunfreak at det kanskje ikke er så lurt... men hvis du bytter ut innmaten som gearbox og alt det der pluss setter inn en EG-1000 motor så kan du sikkert bruke et 9.6v batteri

5980003[/snapback]

Jeg vil ikke ha 9.6 batt, jeg vil kun kjøpe motoren. Bør jeg da oppgradere gearboxen, eller går det greit?

 

gunfreak19 sa at du ikke burde velge 9.6 batt og 1000 motor, men han sa ikke noe om bare 1000 motor.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

motoren har ingen ting å si, eneste grunn til å kjøpe en nye motor til TM mp5 er at den du har ryker, da kjøper du like gjerne en EG1000. den andre grunnen er hvis de oppgraderer alt i våpent kan det KANSKJE hende at EG700 motoren som følger med standar blir for svak eller sliter seg for fort.

Lenke til kommentar
motoren har ingen ting å si, eneste grunn til å kjøpe en nye motor til TM mp5 er at den du har ryker, da kjøper du like gjerne en EG1000. den andre grunnen er hvis de oppgraderer alt i våpent kan det KANSKJE hende at EG700 motoren som følger med standar blir for svak eller sliter seg for fort.

5980429[/snapback]

Så vis jeg bytter ut motoren jeg har nå (700) til en 1000, så vil den ikke skyte fortere? Jeg vil at våpenet skal bruke kortere tid fra jeg trykker på avtrekkeren til kulen blir avfyrt. Det er litt for mye "lagg" synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...