fsx v1.1 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei! jeg er 16 år og tenkte å kjøpe softgun ifra redwolf med spendon og en falk fødselsdato, men når pakken kommer til norge er det stor sjangs for at den blir stoppet i tollen og jeg får aldri pakken? pakken bestilles på mitt navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 null stress. det gjelder stort sett bare å holde kjeft!!! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kan du ikke bare be en av foreldrene dine, eventuelt eldre søsken om å bestille for deg? Jeg anbefaler deg forresten å sjekke om de har samme tingen hos Ehobby Asia eller WGC Shop, du kan spare en del penger der. WGC Shop kan merke med lavere verdi også så du ikke trenger å betale så mye moms. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Holder meg med Lefse her. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Bare glem det får ikke lov til å kjøpe softgun! noen som kan gi råd om å få foreldrene til å ombestemme seg? for å kjøpe airsoft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 bli gammel nok Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Der får jeg lov men er WE SCAR-L Open Bolt Version no bra? er det ganske høy lyd? hvor mange meter kan folk høre lyden? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er airsoft sett på som en ekstremsport? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er airsoft sett på som en ekstremsport? Spørs hvem du spør egentlig. Det er sjeldent jeg opplever det som spesielt ekstremt, men jeg kan se hvordan andre kan tenke det. bli gammel nok Dårlig svar egentlig. Selv om de yngste ofte spiller dårlig og forstår lite av lagarbeidaspektene er det gøy for de å være med. Og en plass må de starte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Dårlig svar egentlig. Selv om de yngste ofte spiller dårlig og forstår lite av lagarbeidaspektene er det gøy for de å være med. Og en plass må de starte. var ikke det som var poenget, han kan sikkert være god, eller han kan være ræva, men ingenting av det hjelper så lenge man faktisk ikke er gammel nok til å få kjøpt våpen selv.... men det er ikke akuratt rakettforskning å få kjøpt softgun eller luftvåpen under 18. gjelder bare å bruke hodet. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Si meg, er det ingen klubber/baner i Trondheimsområdet? Det skuffer meg virkelig at jeg må helt ut til Frøya for å bli med på en bane.. Lenke til kommentar
Magnusxs Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Si meg, er det ingen klubber/baner i Trondheimsområdet? Det skuffer meg virkelig at jeg må helt ut til Frøya for å bli med på en bane.. Gå på www.NASF.no så finner du airsoftklubber i hele landet. Tror d er 2 i Trondheim da. Er under age så får ikke kjøpe men en glede å hjelpe andre da!! EDIT: MNAK har hovedkvarter i Trondheim tror jeg! (Midt-Norge Airsoft Klubb) væssego:p Endret 26. januar 2013 av Magnusxs Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Noen som har et tips til hvordan å "slite" ned en hopup som er litt for god? O:) Skyte med kuler går jo men kan ikke gjøre det idet uendelige -.- Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 En hop-up kan aldri bli for god. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 En hop-up kan aldri bli for god. Det jeg mente med god var effekten... Har hatt et gevær som hadde en hop-up som på maks effekt ikke løfta kula det litte grand en gang -.- Men mitt nye så setter jeg hop-upen på det svakeste og etter 10-20m så lobber kula rett oppover... Noen tips? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Da er det et eller annet veldig galt en plass, enten så er nuben (den på hop-up armen) satt i feil, eller så kan det være en skade på løpet som gjør det. Hvor rent er løpet, og hvordan renser du det forresten? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er brukt bare en gang, så løpet skal ikke være noe særlig møkkete, denne "feilen" var fra dag 1. Siden jeg ikke kan skru Airsoft så kjøpte jeg med en ferdig instalert "powerupgrade" kan hende de folka fra Redwolf tulla med Hop-upen da -.- Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Redwolf ja, har blitt hyret til å reparere en AK som de "oppgraderte", for å si det sånn, oppgraderinga deres holdt ikke en spilling en gang... Hadde gitt de stryk karakter om det hadde vært ei fagprøve eller noe. Kan hende det bare er noe drit i løpet da, skru hop-upen helt ned, fukt ei lita bomullsfille med rødsprit og puss løpet forsiktig. Puss med en tørr ren fille etter rødsprit filla. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Får se på det imorgen Ellers takk for svar! Lenke til kommentar
Magnusxs Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 HJEELP. Jeg vurderer å kjøpe en G36C fra Uncompany.com(hong kong) Er det mye avgifter og slikt? Vekten er 3kg ca så hva blir frakten?? Er det "safe"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå