Lefse Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Bare å smelle i Prometheus løp med R-hop i den så blir det bra. Med mindre du vil satse på noe så utradisjonelt som en high speed M14. Endret 11. oktober 2012 av Lefse Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Var på spill idag, og fikk testet mk23en orgentlig , endte med at den jammet seg,(tror det var at jeg brukte lav kvalitets kuler osv), men poenget er... Hopupen! x) den er teit/for braa liksom ^^ Stillier inn hopupen på det svakeste, og kulene går fortsatt oppover etter 20-30m , noen som har peiling på hvordan å fikse det? Endret 14. oktober 2012 av anonymus94 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Prøv litt tyngre kuler. 0,20 er vanligvis minimum. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Enig, jeg synes selv 0.25g er i letteste laget, men tyngre kuler blir fort litt dyre når man kjører litt høy skuddtakt hehe. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har en beretta-ish pistol. Litt stor. Finnes det noen billige hylser for de? Noe som festes i beltet, og rundt beina (så den ikke vingler)? Har bare ett magasin, så er vel mest som backup når går tom på M4'n (bare ett, nokså stort magasin der). Burde kanskje ha 2-3 mags ekstra, men har vært veldig lite aktiv i det siste, får ta med tida. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Du får kikke hos WGC Shop eller Ehobby Asia, de har mye større utvalg og mye lavere priser enn her til lands. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Yey, fått med en venn til på airsoft , han trenger en "billig" m4 fra utenlansk nettside <3 Pris: 1-2k ish Rails: ikke nødvendig, men vil gjerne ha mulighet til å sette på sikter osv. Nødvendighet av oppgradering: minst mulig. unnskyld for å være slapp med research, og spørre her istede Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Bare gå inn på WGC SHop eller Ehobby Asia, søk opp M4 og sorter etter pris? Tror faktisk du kan få en G&P M4 til 300-400 dollar, det er sånn ca innafor budsjettet, ellers funker JG M4 fint som budsjettvåpen. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) http://shop.ehobbyas...el-defense.html http://shop.ehobbyas...irsoft-aeg.html Endret 16. oktober 2012 av anonymus94 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Begge de er gode kjøp. Eneste negative jeg har hørt om G&P er at de har noe svakere spur gir enn andre merker, men tviler på dette er et problem så lenge rifla er original. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Begge de er gode kjøp. Eneste negative jeg har hørt om G&P er at de har noe svakere spur gir enn andre merker, men tviler på dette er et problem så lenge rifla er original. Takker!, blir nok bestilling i løpet av uka ) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kan kanskje bestille med et sett med JG gir til $10 også, fine reservegir det. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 King Arms M4, som jeg anbefaler til alle. Får ikke bedre børse til den prisen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Får bare håpe den har bedre deler i girkassa enn oppgraderingsdelene de selger. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hallois! Har nå bestemt meg for å begynne med Airsoft etter å ha sluttet med fotball etter en del år der, og har nå bestilt våpen og slikt. Det jeg i grunn lurer på, er om jeg har gjort et godt kjøp, var da 15% på Redwolf denne helgen, så gjorde et impulskjøp og kjøpte DENNE rifla og DETTE batteriet. Etter å ha regnet det ut, så kom prisen på ca. 2400,- Inkludert toll. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 G&P er knall. Vet ikke om det er slik fremdeles, men for noen år siden var det slik at de ikke hadde så god hop-up-enhet. Kanskje har de blitt bedre i det siste. Husk på at du må ha en Lithuim-kompitabel lader til det batteriet, og du bør ha en LiPo-cutoff hvis det ikke følger med våpenet. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vil denne laderen passe? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Det skal den gjøre, men jeg aner ikke hvor god den er. Den får sikkert gjort jobben. Jeg vet heller ikke om det følger med balanseplugg/adapter, men det kan du få kjøpt på norske hobbyforretninger om det trengs. Redigert: Glem den siste biten. Du kan nok koble balansekontakten på batteriet rett i den ene av de to kontaktene på siden av laderen. Endret 19. oktober 2012 av Cutthroat Bill 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ok, takker Var bare for å holde kostnadene nede litt, får vel ta fatt og kjøpe et par magasiner og en bedre lader når neste stipend kommer Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Burde funke bra det, G&P har jevnt over god kvalitet. Jeg liker best å handle batterier og lader fra Hobbyking, men var ikke så altfor gal pris på batteriet og laderen i grunn. Du har ikke tenkt å velge oppgradering fra Redwolf håper jeg. For å si det sånn så har jeg fått i oppdrag av en å overhale ei rifle som han kjøpte fra Redwolf med "oppgradering", rifla funka ikke en gang når han fikk den. Gir "oppgraderingene" til Redwolf stryk-karakter. Hvis du tenker å oppgradere etterhvert, se om du finner en med peiling på den lokiale banen eller prøv selv etter å ha lest guider og sett en del instruksjonsvideoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå