anonymus94 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Case: Venn vil kjøpe seg airsoft våpen! Han ønsker seg en HK 416 Budsjett 2k maks 2,5k tNoen som har noen erfaringer eller kan anbefale noen av Hkene? gjerne fra utenlasnke sider å! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hvilken 416 variant vil han ha da? Selv venter jeg på de nye til VFC, men her har du et par lavbudsjettsbørser. Dboys: http://rsov.com/prod...d=3516&cateId=0 Jing Gong: http://rsov.com/product.php?langId=1¤cyId=1&manufacturerId=10&prodId=3222&cateId=0 Endret 14. september 2012 av Northern Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 har VFC sin HK416, og kan skrive under på at det er ett konge våpen. Det eneste som er "-" er ledningen til batteriet som kommer ut på en helt idiotisk plass. Fikk noen til å legge den om, og bak i stokken, og etter det er det bare ett KONGE våpen. Anbefales på det sterkeste! Har ett spørsmål... er det mulig at railen på ett våpen er skjev? Kjøpte nytt ACOG sikte, men får ikke stilt det nok til høyre. Viss det er det som er problemet, at railen ikke er helt rett, hvordan kan jeg da fikse dette? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 har VFC sin HK416, og kan skrive under på at det er ett konge våpen. Det eneste som er "-" er ledningen til batteriet som kommer ut på en helt idiotisk plass. Fikk noen til å legge den om, og bak i stokken, og etter det er det bare ett KONGE våpen. Anbefales på det sterkeste! Har ett spørsmål... er det mulig at railen på ett våpen er skjev? Kjøpte nytt ACOG sikte, men får ikke stilt det nok til høyre. Viss det er det som er problemet, at railen ikke er helt rett, hvordan kan jeg da fikse dette? Hvor kjøpte du den ifra? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben. Endret 19. september 2012 av Northern Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Har nok den gamle ja Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben. Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:) of case: Skal kjøpe lmg ) sett på denne http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/ProductDetail?prodID=30170 med power upgrade level 4: Som øker fpsen fra 360 til 440 + Level IV premium upgrade option that increases your firepower and range. Upgrade work includes installation of the following: 1. Install Prometheus spring 2. Systema Bearing middle gear 3. Systema Steel bushings 4. Systema Hi Torque gears 5. Battery Compartment Mods 6. Systema Directional Piston Head 7. Systema Bearing Rear Spring Guide 8. Install Deep Fire Titanium Piston (Titanium Teeth) 9. Fuse removal 10. Custom work to ensure smooth operation This upgrade option represents a most powerful power upgrade for this gun. Er det verdt det? eller har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg ville hodt meg under 350fps grensa så jeg kunne brukt den i spill Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg ville hodt meg under 350fps grensa så jeg kunne brukt den i spill Men det er ingen vits i, siden jeg har uansett en sikkerhetsavstand på 15m, når jeg har support våpen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:) of case: Skal kjøpe lmg ) sett på denne http://www.redwolfai...il?prodID=30170 Vet nok ikke det desverre. Den Stoneren passer fint til et Vietnam kit. Ble erstattet av M249 på 80-tallet. Endret 22. september 2012 av Northern Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Jaja 5,4k ish fattigere Gleder meg Endret 22. september 2012 av anonymus94 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben. Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:) of case: Skal kjøpe lmg ) sett på denne http://www.redwolfai...il?prodID=30170 med power upgrade level 4: Som øker fpsen fra 360 til 440 + Level IV premium upgrade option that increases your firepower and range. Upgrade work includes installation of the following: 1. Install Prometheus spring 2. Systema Bearing middle gear 3. Systema Steel bushings 4. Systema Hi Torque gears 5. Battery Compartment Mods 6. Systema Directional Piston Head 7. Systema Bearing Rear Spring Guide 8. Install Deep Fire Titanium Piston (Titanium Teeth) 9. Fuse removal 10. Custom work to ensure smooth operation This upgrade option represents a most powerful power upgrade for this gun. Er det verdt det? eller har dere noen andre forslag? Hadde ikke brukt peng på Redwolf oppgradering, med mindre du ikke har peiling på å skru selv og det ikke finnes noen med peiling på oppgraderinger i nærheten. Har sett en av de Redwolf oppgraderingene og jeg er ikke imponert. Skal ikke si jeg gjør perfekte oppgraderinger, men den Redwolf oppgraderinga var godt under min standard for å si det sånn. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Da har du vel den gamle til VFC da? For den nye er fremdeles "Asia only". Og den har batteriet i kolben. Vet du når den blir lansert?, slik at han evt kan bestille en? O:) of case: Skal kjøpe lmg ) sett på denne http://www.redwolfai...il?prodID=30170 med power upgrade level 4: Som øker fpsen fra 360 til 440 + Level IV premium upgrade option that increases your firepower and range. Upgrade work includes installation of the following: 1. Install Prometheus spring 2. Systema Bearing middle gear 3. Systema Steel bushings 4. Systema Hi Torque gears 5. Battery Compartment Mods 6. Systema Directional Piston Head 7. Systema Bearing Rear Spring Guide 8. Install Deep Fire Titanium Piston (Titanium Teeth) 9. Fuse removal 10. Custom work to ensure smooth operation This upgrade option represents a most powerful power upgrade for this gun. Er det verdt det? eller har dere noen andre forslag? Hadde ikke brukt peng på Redwolf oppgradering, med mindre du ikke har peiling på å skru selv og det ikke finnes noen med peiling på oppgraderinger i nærheten. Har sett en av de Redwolf oppgraderingene og jeg er ikke imponert. Skal ikke si jeg gjør perfekte oppgraderinger, men den Redwolf oppgraderinga var godt under min standard for å si det sånn. Har bestilt, men får krysse fingrende ) Har null peiling på å skru selv Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Sjekka prisen på det, jeg hadde faktisk gjort det for en lavere totalpris, inkludert bedre deler og bedre arbeid. Tviler på jeg er alene om det. De fjerner sikringa, jækla amatører, jeg hadde bytta den ut med MOSFET og automatsikring. 1 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sjekka prisen på det, jeg hadde faktisk gjort det for en lavere totalpris, inkludert bedre deler og bedre arbeid. Tviler på jeg er alene om det. De fjerner sikringa, jækla amatører, jeg hadde bytta den ut med MOSFET og automatsikring. Men, bor du i Oslo/Akershus området? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Bor sørpå desverre, brukte det egentlig som et eksempel på hvordan man kan få mer for pengene om man går gjennom privatpersoner. Vil tro det er en eller flere kompetente airsoft teknikere i Oslo området, Norge er et lite land, men det er ikke SÅ lite. Bare prøv å legge merke til hvem som har de mest oppgraderte våpnene på den lokale banen, også spør du de om de har gjort oppgraderinga selv. Blir vel litt kostbart å sende et helt våpen i posten, men ei girkasse koster vel ikke så mye å sende. Men er vel ikke aktuelt om du allerede får det ferdig oppgradert. Endret 28. september 2012 av Lefse Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fikk mk23en idag!!!! Finnes ikke ord til å beskrive dette!. Det er helt sinnsykt fett ) og den Rofen med medfølgene 11,1 V lipo, heilt sjukt ^^ Gleder meg til spill på søndag! XD Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Alltid gøy med noe nytt. Fikk noe nytt snacks selv i dag, SHS 13:1 girsett, ingen defekter på de. Har hatt noen SHS sett som var defekte, så ble fornøyd når jeg fikk et skikkelig sett med SHS gir. Så du kan si jeg gleder meg til spilling på banen her til Søndag, hehe. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nybegynner her som akkurat har fattet intressen. Sitter med en Co2 M1911 og har akkurat bestilt meg en M14 som kan oppgraderes ved behov. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå