Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg løp ikke så mye med den, men gikk rundt og bar på den, min oppgave av jo å gi dekk ild, så når man så fi. la jeg meg ned å begynnte å sende byger ned mot fi.

5950549[/snapback]

Det blir jo litt letter da ja. Når jeg spiller med fetteren min, så pleier han som regel å løpe når han får øye på meg, det ender som regel opp med att jeg må løpe etter. Det er i slike tider att jeg er glad for att våpenet mitt ikke veier så mye. :!:

Lenke til kommentar
jeg løp ikke så mye med den, men gikk rundt og bar på den, min oppgave av jo å gi dekk ild, så når man så fi. la jeg meg ned å begynnte å sende byger ned mot fi.

5950549[/snapback]

Det blir jo litt letter da ja. Når jeg spiller med fetteren min, så pleier han som regel å løpe når han får øye på meg, det ender som regel opp med att jeg må løpe etter. Det er i slike tider att jeg er glad for att våpenet mitt ikke veier så mye. :!:

5963506[/snapback]

 

Hva er det jeg har sakt om å jakte på mindre årige Bill? :p

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å skjønne hvorfor Gunfreak mener CA suger :p

 

Omtrent alle som har CA i klubben nå har hatt problemer med det, men man kan godt se at de har fått til å lage et drit bra våpen i ny og ne, og når de har greid det da har de gjort en jævla bra jobb...

 

Men lurer på noe...

Hvor mye koster en EG-1000 motor?

Og hvor det ann å sette en sånn inn i en TM MP5?

Går det ann å ha 9.6v batteri i en TM MP5?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...